Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297229

Topicstarter
Zijn er al oplossingen voor mobiel internet in Turkije? Bij mijn zoektocht op het forum kwam ik vooral topics tegen uit 2006 en 2007 waarbij mobiel internet in Turkije alleen nog mogelijk was tegen nabetaling van € 2,00 per MB. Dat wordt me een beetje te duur.

Mijn budget is € 75,- voor 4 weken internet in Turkije. 200-250mb dataverkeer zou ruim voldoende zijn. Het gaat slechts om basic internetten, e-mailen, ssh'en, forums bezoeken, e.d.

Heb contact opgenomen met klantenservice van KPN en T-Mobile, maar zij moesten er nog op terugkomen. Het lijkt me weinig zin hebben om alle telecomproviders in Nederland te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

De enige die nog resteert is Vodafone, dus die zou je ook nog kunnen proberen. ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Handigst is dan nog een lokaal (Turks) prepaid kaartje in een dongle (heb je die al? Evt. tweedehands) om zo tegen lokaal tarief te internetten :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Hey beter laat dan nooit,

Je kan in turkije Prepaid vodafone kaartje nemen voor 170 kontor ( dit staat gelijk aan ongeveer 18 euro) kan je 30 dagen lang internetten op 7,2 mbit met een max van 1 gigabyte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297229

Topicstarter
Kun je dat ook met een Vodafone Connect Card gebruiken of moet je dan internetten via je mobiele telefoon?

Dat verkopen ze vast niet bij de turkcell... heb je enig idee waar het te koop is?

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Je kan het ook gewoon met een vodafone connect card gebruiken, alleen is het wel zo dat in turkije de imei;s van ongeregistreerde mobiele toestellen ( hier val ook de card onder) geblokkeerd worden binnen 2 weken. je kan de toestel wel laten registeren met je paspoort en kost 5 turkse lira.

Je kan de vodafone starterspakket gewoon bij een vodafone store kopen, waarschijnlijk nog geen 20 meter van een turkcell store :)

Btw: instellingen voor internet is

apn: internet
login: vodafone
ww: vodafone

verder geen proxies ofzo aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Je kunt bij elke provider een abonnement afsluiten voor 3G Internet. Ook kun je zo'n USB dongle erbij krijgen die je in je laptop hangt waardoor je overal op het net kunt.

Ik zou gewoon aanraden om zelf hotspots te zoeken. Veel hotels hebben gewoon gratis internet, net zoals veel winkelcentra en restaurants (McDonalds, Starbucks, etc.).

[ Voor 32% gewijzigd door Executor16 op 20-12-2013 03:53 ]

Pagina: 1