Allereerst sorry voor de verwarrend rare titel die toch blijkbaar de aandacht van jou heeft getrokken.
Ik heb een LAMP server en die werkt tot dusverre naar behoren. Helaas heeft mijn Apache een rare 'feature', namelijk dat hij 'server/home' automagisch vertaalt wordt naar 'server/home.php'. Heb ik een bepaalde module aanstaan?
Ik heb geprobeerd te Googlen, maar zodra je iets intypt met de woorden "PHP", "Apache" en "extension" dan krijg je alle standaard tutorials over hoe je PHP nou toe moet voegen aan Apache.
Misschien is het nog even handig om een lijstje te geven van de gebruikte modules:
Waarom doet mijn Apache dit?
Ik heb een LAMP server en die werkt tot dusverre naar behoren. Helaas heeft mijn Apache een rare 'feature', namelijk dat hij 'server/home' automagisch vertaalt wordt naar 'server/home.php'. Heb ik een bepaalde module aanstaan?
Ik heb geprobeerd te Googlen, maar zodra je iets intypt met de woorden "PHP", "Apache" en "extension" dan krijg je alle standaard tutorials over hoe je PHP nou toe moet voegen aan Apache.
Misschien is het nog even handig om een lijstje te geven van de gebruikte modules:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| alias.conf authz_user.load dir.load php5.load alias.load autoindex.conf env.load rewrite.load auth_basic.load autoindex.load mime.conf setenvif.conf authn_file.load cgi.load mime.load setenvif.load authz_default.load deflate.conf negotiation.conf status.conf authz_groupfile.load deflate.load negotiation.load status.load authz_host.load dir.conf php5.conf |
Waarom doet mijn Apache dit?