Toon posts:

Niet gemodde re's - toch niet alle mod keuzes ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haai,

Ik snap iets niet: Ik zit wat reakties te moddereren, zie ik een re staan die niet eerder door iemand gemodereerd is, maar toch zijn niet alle moderatie mogelijkheden beschikbaar ?!?! Zo missen bijvoorbeeld de modkeuzes "dubbelpost" "overbodig" "off-topic", terwijl ik hier juist op wil modderen.

Hoe zit dat ? PLaats maar hier, want ik weet dus niet of het een feature is of een bug. Het gaat om de reaktie van "7th" (onderstaande link).
http://www2.tweakers.net/nieuws/15963?&Lastpage=true&NextID=275367&PrevID=275338&niv=0&mode=nested&order=&t=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Deze post staat op nul (startniveau). Het eindniveau van offtopic, dubbelpost, overbodig en first post is nul. Hij kan dus alleen lager als het een troll of een flamebait is. Deze kun je op de juiste getalswaarde laten staan met 0 gemodereerd. Een tag van de vier die je hierboven wilde is niet mogelijk met een modderatie aangezien de daarbijbehorende modwaarde al bereikt is.

[edit verduidelijking]
De mogelijke tags zijn dus afhankelijk van de huidige stand van een post. Bij een post die op +4 staat zijn ook alleen de -1 en 0 tags beschikbaar.
[/edit verduidelijking]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus een feature, hi.

Ik was even vergeten dat negatieve eindscore alleen mogelijk is in geval van een Troll of Flamebait. Tnx anyway...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

You're welcome. :)