Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] cache vernieuwt niet snel genoeg

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views

• vlamke
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-11 13:15
Geachte Tweakers,

Ik thuis een probleem met het netwerk. Alle computers zijn Windows XP en op 1 computer zit een externe harde schijf die gedeeld is voor data opslag.

Nu heeft 1 computer problemen met het benaderen van uit het netwerk de externe harde schijf op de andere windows XP computer. Alle keer als ik een nieuwe map aan maak wordt die niet weergeven, pas als ik F5 druk wordt die pas weergeven met de naam "Nieuwe Map". Op andere Windows XP computers heb ik er geen tot soms last van.
Weten jullie een oplossing, alvast bedankt voor jullie hulp.

Met vriendelijke groet,
Patrick Kersten

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

[google=XP refresh folder] levert al aardig wat aanknopingspuntjes op.

Wat je er zelf mee gedaan hebt kunnen we niet zien in je topicstart, en zoals je merkt is het wel eens handig om dergelijke zaken eerst eens met wat variaties door een zoekmachine heen te trekken.
Scheelt weer een topic openen om niks ;)

Mocht het nou zijn dat je na alle eigen zoek- en probeerwerk er nog steeds niet uitkomt, dan kun je altijd nog een topic openen, maar het is dus niet de bedoeling dat je hier een vraag neerplempt en vervolgens achterover gaat leunen tot iemand je een antwoord geeft.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.