Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bepalen minimum requirements?

Pagina: 1
Acties:

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-11 16:24

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Topicstarter
Allen,

voor een klant heb ik een tool ontwikkeld welke veelvuldig gebruik maakt van database connecties e.d.

Mijn vraag is straight-forward (hoewel ik niet weet of het in het juiste topic staat :s ) : hoe bepaal je de minimum requirements voor een applicatie?

Dit omwille van het feit dat de klant dit op een laptop wenst te draaien maar niet de allerduurste laptop perse wil kopen :)

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat wil je kunnen garanderen met je applicatie qua snelheid, geheugen, opslag?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-11 16:24

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Topicstarter
BtM909 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:47:
Wat wil je kunnen garanderen met je applicatie qua snelheid, geheugen, opslag?
Er draait een SQL Compact editie welke constant wordt aangeroepen, data ingepompt/bewerkt/verwijderd enz...
De applicatie zelf is gebasseerd op WPF/C# en zal op de laptop ook de enige applicatie zijn dat zal draaien (Windows Vista sowieso).

Het is natuurlijk de bedoeling dat, wanneer de DB groter wordt, de laptop bv. niet constant crashed enzo. Zelf denk ik dat ik met 2GB meer dan genoeg heb voor Vista vlot te laten draaien samen met de custom applicatie.
Opslag..... goh op dit moment geen idee maar het is een DB dat zeker zo goed als elke dag zal uitgebreid worden dus bigger and bigger and bigger :)

Ik vraag me eigenlijk af of er "free(?)" tools bestaan om bv. je eigen applicatie te laten testen en stress-testing mee te doen..... *vindt zo direct niets op google, moet deze avond eens te goei zoeken,maar misschien dat er een tweakertje is die dit zelf gebruikt ofzo*

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.