Precies: vuilnisbelten, of liever gezegd, van die distributiecentra zijn zeer koel. In a'veen heb je zo'n ding met allemaal verschillende bakken enzo. Er is dus ook een pak met alleen maar pc's. En die bak zit vol met ouwe midi en at kasten anzo, met de voeding er steevast nog in. Daar ga ik tegenwoordig elke zaterdag even met een schroevedraaiertje en een mes naartoe, en dan is het oogsaten. Ik ben nu twee keer geweest, en voor me op mn bureau liggen 8 8cm fans en 6 5cm fans. Al die voedingen heb ik maar weggeflikkerd.
Dit lijkt me wel een enorm goeie tip, aangezien die fans het altijd nog doen en je dr op zn minst 9 piek voor betaald in de winkel.
Toch?
Verder iemand nog tips wat ik uit die computerbak kan halen? Er zitten ook altijd 30 monitoren in, maar daar heb je vast nix aan he? Ik heb trouwens ook al twee voedingskabel meegenomen, die liggen er ook altijd. Scheelt weer een paar pieken...
ps: Je bent een arme student of niet he!
Dit lijkt me wel een enorm goeie tip, aangezien die fans het altijd nog doen en je dr op zn minst 9 piek voor betaald in de winkel.
Toch?
Verder iemand nog tips wat ik uit die computerbak kan halen? Er zitten ook altijd 30 monitoren in, maar daar heb je vast nix aan he? Ik heb trouwens ook al twee voedingskabel meegenomen, die liggen er ook altijd. Scheelt weer een paar pieken...
ps: Je bent een arme student of niet he!