Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greybeard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-09 17:11
Ik ben eindelijk geslaagd in mijn zoektocht naar een nieuwe router!

Na veel zoeken kwam ik de "Sitecom Wireless Dualband Router 300N X2 (WL 588)" tegen..
Deze viel gelijk in de smaak, ondertussen heb ik hem geinstaleerd en hij doet het prima in combbinatie met de bijgeleverde WL-329 USB adapter!.. Hij lag net in de winkel en koste zo een 125 euro. Dit is hij meer dan waard!

Ik wil iedereen voor hun reactie bedanken.. Ik hoop snel een review van deze router te posten!.. Maar helaas staat hij nog niet in de pricewatch..

Beste mensen,

Aangezien ik op 1 augustus een nieuwe internet verbinding krijg (glasvezel 50Mbit up/down), wil ik graag een nieuwe Router aanschaffen. Maar aangezien er zoveel aanbod is op deze markt zou ik graag willen weten welke jullie aanbevelen. :?

Eisen:
[list]
• Goed Bereik, ik wil gewoon in de tuin kunnen zitten met de laptop.
• Optimaal kunnen downloaden/gamen.. Meerdere Pc’s tegelijk.
• Mogelijkheid om Draadloos video te streamen.
[/list]

Edit: Ik nu mijn oog laten vallen op de Linksys WRT320N.. Hij is niet te duur, en in mijn ogen zeer geschikt om mij in mijn behoeften te voorzien.. Wat denken jullie?

Alvast Bedankt! _/-\o_ And my thx to Equator

[ Voor 106% gewijzigd door Greybeard op 16-08-2009 15:38 ]

Every battle is won before it is fought

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:37
Waar heb je zelf al naar gezocht?Eerst zelf uitzoeken en dan pas vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 08:51
Ik ben op zoek naar een nieuwe auto. Kunnen jullie mij misschien vertellen welke de beste is ? |:(

Noem op z'n minst welke merken/modellen je in overweging hebt en waarom je twijfelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ton4tor72
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:42

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

op Smallnetbuilder staan grafieken met doorvoersnelheden, misschien helpt dat met maken van een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 20:33

WTM

Heb je zelf al onderzoek gedaan? Welke merken en types blijven over en waarom?

Ikzelf heb een D-Link DIR 655 gekocht die zeker kan wat jij nodig hebt. Of je goedkoper / beter uitkan durf ik niet te stellen. Denk wel dat je prima kwaliteit met de DIR 655 in huis haalt. Draadloos verbinden blijft altijd een mindere oplossing dan draad. Verwacht dan ook niet dezelfde verbindingskwaliteit en snelheid, ongeacht je draadloze apparatuur.

/edit:
Er waren meer mensen die vonden dat je wat moest zoeken :-P

[ Voor 7% gewijzigd door WTM op 22-07-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 20:55
Inderdaad eerst zelf zoeken, als je goed wilt kunnen gamen en internetten met meerdere computers dan moet je wel een vlotte router hebben. Moet dit allemaal ook nog draadloos kunnen: Router met de 802.11 n (Draft) variant draadloze verbinding is dan wel aan te raden. Verder moet je letten op (zou ik doen, zeker met vaste computers die je toch niet verplaatst) de mogelijkheid om ook bekabelde verbindingen te maken met de router. Dit is sneller + betrouwbaarder, zeker wanneer je wilt gamen.

Ik zou zo zeggen kijk eens naar een draadloze router, met de 802.11n variant erin gebakken (deze hebben over het algemeen zeker wel goed bereik en ook hoge snelheid), maar waar je ook de bekabelde mogelijkheid hebt.

Succes vast met zoeken, laat maar even weten wanneer je 1 of meerdere gevonden hebt (en probeer deze ook even op te zoeken in de product reviews hier dan heb je al wat meer informatie over die dingen.

Wanneer je wat hebt gevonden kan je via "product koppelen" (knopje bovenin het forum) het product (of de producten) aan het topic koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greybeard
vincedd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 16:35:
Waar heb je zelf al naar gezocht?Eerst zelf uitzoeken en dan pas vragen.
Ik heb zeker al gezocht.. Maar ik wilde gewoon kijken wat andere mensen me aanraden. Niet de verkoper van een of andere computerzaak die me het duurste van het duurste wilt verpatsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greybeard
jbdeiman schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 16:43:
Inderdaad eerst zelf zoeken, als je goed wilt kunnen gamen en internetten met meerdere computers dan moet je wel een vlotte router hebben. Moet dit allemaal ook nog draadloos kunnen: Router met de 802.11 n (Draft) variant draadloze verbinding is dan wel aan te raden. Verder moet je letten op (zou ik doen, zeker met vaste computers die je toch niet verplaatst) de mogelijkheid om ook bekabelde verbindingen te maken met de router. Dit is sneller + betrouwbaarder, zeker wanneer je wilt gamen.

Ik zou zo zeggen kijk eens naar een draadloze router, met de 802.11n variant erin gebakken (deze hebben over het algemeen zeker wel goed bereik en ook hoge snelheid), maar waar je ook de bekabelde mogelijkheid hebt.

Succes vast met zoeken, laat maar even weten wanneer je 1 of meerdere gevonden hebt (en probeer deze ook even op te zoeken in de product reviews hier dan heb je al wat meer informatie over die dingen.

Wanneer je wat hebt gevonden kan je via "product koppelen" (knopje bovenin het forum) het product (of de producten) aan het topic koppelen.
Bedankt voor je reactie!..

Zoals je kan zien heb ik een paar routers toegevoegd.. En ik hou je op de hoogte.. : ;)

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greybeard
daanNL schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 16:37:
Ik ben op zoek naar een nieuwe auto. Kunnen jullie mij misschien vertellen welke de beste is ? |:(

Noem op z'n minst welke merken/modellen je in overweging hebt en waarom je twijfelt.
Ik heb nu een paar producten aan dit topic toegevoegd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greybeard
WTM schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 16:39:
Heb je zelf al onderzoek gedaan? Welke merken en types blijven over en waarom?

Ikzelf heb een D-Link DIR 655 gekocht die zeker kan wat jij nodig hebt. Of je goedkoper / beter uitkan durf ik niet te stellen. Denk wel dat je prima kwaliteit met de DIR 655 in huis haalt. Draadloos verbinden blijft altijd een mindere oplossing dan draad. Verwacht dan ook niet dezelfde verbindingskwaliteit en snelheid, ongeacht je draadloze apparatuur.

/edit:
Er waren meer mensen die vonden dat je wat moest zoeken :-P
Ziet er goed uit, Bedankt.. :)
Het draadloze netwerk is alleen van toepassing bij mijn laptops/Playstation.. Alle Vaste systemen zitten aan een draadje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Welkom GreyBeard,

Omwille van het feit dat je hier nieuw bent, zal ik je topic niet meteen sluiten, maar let wel even op de volgende zaken:

Ten eerste verwachten we van de gebruikers een stukje eigen inzet. Bijvoorbeeld door zelf al met een selectie te komen van producten die in jouw ogen voldoen, laat je zien dat je niet gewoon een helpdesk vraag stelt.

Ten tweede: Gebruik a.u.b. de edit Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif knop om informatie toe te voegen aan je laatste post, als jij de laatste poster in het topic bent. Dit omhoogschoppen van het topic (al dan niet bewust) wordt niet gewaardeerd. Pas na 24 uur mag je je topic opnieuw onder de aandacht brengen door het omhoog te schoppen.

Maar goed: Ik heb je nog geen budget horen roepen. Ik kan een hele mooie omgeving voor je ontwerpen, maar je wilt het prijskaartje niet zien.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greybeard
uhm.. kan ik dit topic sluiten lol? XD

[ Voor 93% gewijzigd door Greybeard op 16-08-2009 15:38 ]

Pagina: 1