Geen toegang meer tot HTC Hero Actie topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 22:58

Boy

www.byoscoop.nl

Topicstarter
Ik heb van te voren nog hier mooi gepost:

onderwerp 1360847

Maar krijg nu:

De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum
(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)

waarom?

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik vermoed dat het eerst in een ander forum stond en nu naar de Huiskamer gemoved is (waar het topic nu staat).
Als je er niet in kan moet je even hier lezen:
Forum FAQ #hktoegang :)

Toegang vragen zal geen probleem voor je zijn lijkt me :)

Edit:
Ginz schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:09:
[modbreak]Spijtig voor de mensen die geen HK-XS hebben, maar TCM is simpelweg geen HK. En aangezien dit eigenlijk niets meer met het toestel zelf te maken heeft, move ik dit topic naar HK.[/]

[ Voor 53% gewijzigd door anandus op 22-07-2009 15:23 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je hebt inderdaad nog geen toegang, maar je voldoet in elk geval aan alle eisen, dus je kunt zo een topic openen met een aanvraag.
Daar kijken we even naar je gedrag op het forum en als dat allemaal goed is dan krijg je in de regel vrij vlot toegang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Topicstarter
TERW_DAN schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:24:
Je hebt inderdaad nog geen toegang, maar je voldoet in elk geval aan alle eisen, dus je kunt zo een topic openen met een aanvraag.
Daar kijken we even naar je gedrag op het forum en als dat allemaal goed is dan krijg je in de regel vrij vlot toegang :)
Ok. heb ik net gedaan. Ik heb me altijd netjes gedragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp00ky
  • Laatst online: 10-04-2024
Snap alleen niet hoezo dit topic in de huiskamer moet, nu kunnen andere tweakers niet meegenieten van de zoektocht naar de Hero :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

sp00ky schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:31:
Snap alleen niet hoezo dit topic in de huiskamer moet, nu kunnen andere tweakers niet meegenieten van de zoektocht naar de Hero :'(
zie het stukje dat anandus quote, als het gaat om een HKtopic gaat het daar naar toe. Dat kan vervelend zijn natuurlijk, maar het is natuurlijk de bedoeling dat de techfora enkel voor tech blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Topicstarter
TERW_DAN schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:37:
[...]

zie het stukje dat anandus quote, als het gaat om een HKtopic gaat het daar naar toe. Dat kan vervelend zijn natuurlijk, maar het is natuurlijk de bedoeling dat de techfora enkel voor tech blijven.
ehm, ik had een HK-XS gevraagd, maar dat topic is nu ook verdwenen en heb nog geen toegang...wat nu? Geen reactie, niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Boy schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:40:
[...]

ehm, ik had een HK-XS gevraagd, maar dat topic is nu ook verdwenen en heb nog geen toegang...wat nu? Geen reactie, niets...
Dat staat ook gewoon in Forum FAQ #hktoegang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Boy schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:40:
[...]

Lees Voorwaarden aanvragen huiskamer (HK) toegang nog eens goed door zou ik zeggen.

Maar omdat ik zo aardig ben;
Wat gebeurt er met mijn aanvraag?
Je topic zal verplaatst worden naar een, voor jou onzichtbaar, HK-screening-forum. Dit betekent dat de crew met de screening begonnen is. Meerdere mods kijken kort naar je postgeschiedenis en eventuele kanttekeningen over je postgedrag.

Het screenen kan eventjes duren, ga er dus maar vanuit dat je niet per direkt al toegang krijgt. Ga uit van twee uur tot een week bij extreme drukte. :)

[ Voor 40% gewijzigd door Gunner op 22-07-2009 15:41 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Gewoon even geduld, de lichting van 15.00 is toch al weg =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

sp00ky schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:31:
Jawel hoor, de Tweakers die in de HK kunnen, kunnen er allemaal van meegenieten :Y)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ik heb net een riedel HK aanvragen het screeningforum ingeschopt :P dus als je je topic mist kan dat kloppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:53
Ik vind dit ook een beetje jammer..

Iedereen die het hero-topic aan het volgen was moet ineens maar hk-acces aanvragen, terwijl ze daar verder eigenlijk geen belang bij hebben. En is het nou zo erg dat er even ergens een topic staat dat daar niet helemaal 100% thuishoort, terwijl het grootste deel van de bezoekers van het betreffende forum het wel interessant vind om te volgen?

Het is maar een 2 dagen durende actie.. na die 2 dagen had het topic toch gewoon verwijderd kunnen worden? Ik snap ook wel dat jullie regels hebben en ergens een lijn moeten trekken, maar een klein beetje flauw vind ik het toch wel.. had het topic anders verplaatst naar Stuffis Generalis, waar de meeste tweakers wel toegang tot hebben.

Daarnaast waar ik me eigenlijk nog een beetje meer aan erger is de mentaliteit van "wij hebben wel hk-acces, jij hebt pech". In het topic die afgesloten is noemt Ginz het al gewoon pech voor de users, Floor-is in dit topic doet daar nog even een stapje overheen met een in mijn ogen wat kinderachtige reactie..

We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tsja, we kunnen altijd wel topics toe gaan staan die geen binding hebben met TCM met die redenering. Dat topic hoort daar simpelweg niet thuis. Wat wel zou kunnen is dat het naar een publiek GC-forum verplaatst wordt, maar dat zullen de GC-mods moeten bepalen. Wmb is dat wel een mooi compromis :)

Overigens is HK-XS niets bijzonders. Iedereen kan het aanvragen, en de meesten zullen dan ook gewoon toegang krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp00ky
MDtje schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 16:02:
Ik vind dit ook een beetje jammer..
.....
Daarnaast waar ik me eigenlijk nog een beetje meer aan erger is de mentaliteit van "wij hebben wel hk-acces, jij hebt pech". In het topic die afgesloten is noemt Ginz het al gewoon pech voor de users, Floor-is in dit topic doet daar nog even een stapje overheen met een in mijn ogen wat kinderachtige reactie..
Helemaal mee eens MDtje, verwacht toch een wat volwassener reactie van GoT members. Sta al meer dan 8 jaar hier geregistreerd en dan verwacht je toch wel dat zo'n topic zichtbaar moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha wat een trieste boel. topic loopt hooguit nog anderhalve dag. moet ik nu in het heetst vd strijd HKXS aan gaan vragen....lama dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:44
Dat hoeft niet last minute ;) In principe horen dat soort topics gewoon _altijd_ in de HK, dus ook nu. Dat ze ergens anders begonnen zijn hoeft toch niet te zeggen dat diegenen die het topic op de verkeerde plek gezien hebben récht hebben om het topic voor altijd te blijven zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 16:04

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Pfoepoe.... wat een ophef allemaal....

Het is vrij simpel, we hebben het even aangekeken, maar dit is echt geen topic over het toestel, maar over een actie (waar je toevallig het toestel kan winnen). Moeten we dan ook alle topics over ander leuk acties maar in een publiek forum duwen, zodat mensen zonder HK-XS er ook bij kunnen? Lijkt mij niet, maar wie ben ik :P
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 16:11:
haha wat een trieste boel. topic loopt hooguit nog anderhalve dag. moet ik nu in het heetst vd strijd HKXS aan gaan vragen....lama dan
Met zo'n instelling ga je het zeker redden :(

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:30
sp00ky schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 16:10:
[...]

Helemaal mee eens MDtje, verwacht toch een wat volwassener reactie van GoT members. Sta al meer dan 8 jaar hier geregistreerd en dan verwacht je toch wel dat zo'n topic zichtbaar moet zijn.
Wat houdt je tegen om in acht jaar wat meer posts te maken en gewoon XS aan te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

.

[ Voor 99% gewijzigd door BtM909 op 22-07-2009 17:13 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp00ky
Jorrit schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 16:30:
[...]

Wat houdt je tegen om in acht jaar wat meer posts te maken en gewoon XS aan te vragen?
Het gaat niet om toegang vragen tot XS, het gaat erom dat veel tweakers vinden dat dit topic openbaar moet zijn, zodat iedereen op de hoogte is van de wedstrijd en zijn kans om te winnen kan verhogen. Nu moeten tweakers speciaal hiervoor XS aanvragen, terwijl ze dat helemaal niet willen, anders hadden ze het wel eerder gedaan. Maar blijkbaar is dit moeilijk om in te zien als je eenmaal XS hebt, misschien verblindt dat je visie enigszins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
sp00ky schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 17:17:
[...]

Het gaat niet om toegang vragen tot XS, het gaat erom dat veel tweakers vinden dat dit topic openbaar moet zijn, zodat iedereen op de hoogte is van de wedstrijd en zijn kans om te winnen kan verhogen.
Maar daar is het forum eigenlijk niet voor bedoeld :)
De HK is een extraatje voor users die bijgedragen hebben voor non-techtopic zoals deze.
Het staat elke user vrij om toegang aan te vragen.

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 22-07-2009 17:23 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

[...]

Het gaat niet om toegang vragen tot XS, het gaat erom dat veel tweakers vinden dat dit topic openbaar moet zijn, zodat iedereen op de hoogte is van de wedstrijd en zijn kans om te winnen kan verhogen. Nu moeten tweakers speciaal hiervoor XS aanvragen, terwijl ze dat helemaal niet willen, anders hadden ze het wel eerder gedaan. Maar blijkbaar is dit moeilijk om in te zien als je eenmaal XS hebt, misschien verblindt dat je visie enigszins.
Dat men hier speciaal toegang voor aan moet vragen komt omdat GoT in de eerste plaats een techforum is. Een of ander spelletje of actie heeft dan ook geen plaats in de techfora. Omdat we wel de gelegenheid willen bieden om over non-techzaken te kunnen praten is er dus de Huiskamer. Als je daar aan mee wilt doen moet je dus toegang vragen.

Dit heeft weinig met het wel of niet openbaar moeten zijn van zo'n topic. Met die redenering kun je alle mogelijke topics die je kunt verzinnen wel in de techfora dumpen, en dat is niet de bedoeling.

En het niet willen toegang aanvragen vind ik helemaal een non-argument. Het enige wat je hoeft te doen is een topic aanmaken in SM, en dan krijg je doorgaans gewoon toegang. Alle mensen die speciaal voor dit topic toegang hebben aangevraagd hebben nu zelfs al toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik denk dat je eerder de vraag moet stellen of je uberhaupt zo'n topic wilt hebben op een serieus forum. Het was niet eens slowchat maar fastchat, en als je bij elke gekke actie van een producent dergelijke topics opent, dan krijg je veel bagger.

In de HK zijn dergelijke chattopics wel mogelijk, dus ik kan de move begrijpen. Maar een slotje had ik ook begrepen :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En zo begint het lukraak verspreiden van $topic waarvan een aantal users vindt dat het publiek moet, en komt er vanzelf weer commentaar na $tijd dat er zoveel puinhoop in de fora staat. Er is een goede reden dat er een indeling is, én dat de focus primair op tech ligt. Waar jij in je eigen achtertuin kijkt, en het je goed recht is te vinden dat je daar een 100 meter hoge kerktoren bouwt, moeten wij kijken naar de wensen en het reilen en zeilen van de hele stad en een middellijn neerleggen die het voor iedereen leefbaar houdt - dus ook voor je buren die liever geen kerktoren naast hun achtertuin hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
[...]

Moeten we dan voor iedere prijsvraag waarbij je een mobieltje kunt winnen maar topics toe gaan staan die niet GoT-waardig zijn? :?

Kleine nuance: niet GoT-waardig in het openbare deel that is. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 22-07-2009 21:26 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

pven schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:25:
Moeten we dan voor iedere prijsvraag waarbij je een mobieltje kunt winnen
maar topics toe gaan staan die niet GoT-waardig zijn? :?
GoT gaat over Tech, deze HTC Hero is tech :9

Het is trouwens wel van te voren te 'zien' dat zo'n actie een hoop posts / gelazer / chats gaat opleveren..
Misschien ook een leermomentje voor de mods, om daar vooraf al op in te spelen? :)

Nu is 't topic gemoved, volgende keer wordt 't gesloten, weer een andere keer mag het doorgaan..

En in dit geval met de move, zijn sommigen onder ons daar niet blij mee, wat ze dan ook laten merken.
Of dit hun goedrecht is, is niet door mijzelf te beoordelen. Kan best begrijpen dat ze het irritant / raar vinden.

Mods begrijp ik ook zeker wel, dus in deze kwestie blijf ik onbeoordeeld :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 22:02:
[...]

GoT gaat over Tech, deze HTC Hero is tech :9
Het toestel is zeker tech, maar de actie an sich is 'gewoon' een actie; daar is niets technisch aan. (Alhoewel: printen in de auto kan ook vrij technisch worden. ;))
Het is trouwens wel van te voren te 'zien' dat zo'n actie een hoop posts / gelazer / chats gaat opleveren..
Misschien ook een leermomentje voor de mods, om daar vooraf al op in te spelen? :)
Hoe dan? Tips zijn welkom. :)
Nu is 't topic gemoved, volgende keer wordt 't gesloten, weer een andere keer mag het doorgaan..
Doorgaan op deze manier staan we in Telecom niet toe. Daarnaast wordt er per geval bekeken of we een topic moven of sluiten, het is vrij moeilijk om dat in regels te vangen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

pven schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 22:22:
Het toestel is zeker tech, maar de actie an sich is 'gewoon' een actie; daar is niets technisch aan.
Daarom ook de smile, ik begrijp jullie helemaal :)
Hoe dan? Tips zijn welkom. :)
Door misschien zelf een topic te openen of alsnog te openen..
Waarin in 'n duidelijk TS wordt medegedeeld wat mogelijk is en wat er mag.
Als men zich hier niet aan houdt wordt er gewoon hard opgetreden / goed gemod.

Natuurlijk weet je weer nooit van te voren welke 'actie' er goed gaat lopen op 'n forum a la Tweakers.. Dat klopt.
Doorgaan op deze manier staan we in Telecom niet toe.
d:)b
Daarnaast wordt er per geval bekeken of we een topic moven of sluiten,
het is vrij moeilijk om dat in regels te vangen.
Dat lijkt me ook wel weer idd... Lastig lastig zeg..

Mensen willen er over dicussieren, dat is duidelijk, maar 'waar'... :| :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

CLB schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 22:27:
Door misschien zelf een topic te openen of alsnog te openen..
Waarin in 'n duidelijk TS wordt medegedeeld wat mogelijk is en wat er mag.
Als men zich hier niet aan houdt wordt er gewoon hard opgetreden / goed gemod.
Om heel eerlijk te zijn valt er in zo'n topic niet tegenop te modden. Zo'n topic is one-liner na one-liner zonder enige inhoud of waarde kort na de actie. Het is meer iets voor IRC of zo.
Natuurlijk weet je weer nooit van te voren welke 'actie' er goed gaat lopen op 'n forum a la Tweakers.. Dat klopt.
Daarom zou ik ook voor een simpel "nee" gaan, maar ik ben geen (Telecom) crew.
Mensen willen er over dicussieren, dat is duidelijk, maar 'waar'... :| :)
Frontpage? Fok? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

gambieter schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 22:32:
[...]
Om heel eerlijk te zijn valt er in zo'n topic niet tegenop te modden.
Dan gewoon keihard bashen, topic op slot doen en iedereen wegmodden... Simpel zat
Het is meer iets voor IRC of zo.
Heb ik niet...
[...]
Daarom zou ik ook voor een simpel "nee" gaan, maar ik ben geen (Telecom) crew.
Ik ook wel eerlijk gezegd :)
[...]
Frontpage?
Lijkt 't me veel te klein voor
Fok? :)
Moet je wel 'n account hebben (wat ik niet heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

CLB schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 23:26:
Dan gewoon keihard bashen, topic op slot doen en iedereen wegmodden... Simpel zat
Maar als je dat toch al weet (en laten we eerlijk zijn, zo'n topic wordt gewoon bagger), dan is gewoon gelijk slotje veel handiger.
Heb ik niet...
[...]
Lijkt 't me veel te klein voor
[...]
Moet je wel 'n account hebben (wat ik niet heb)
Maar dat is geen reden om het hier te doen ;) .

Pagina: 1