windows 7, crossfire, c++ problemen ik word gek

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb afgelopen week een nieuwe pc gekocht,

amd phenom II x4 955
ga-ma790x ud4
8 gb geheugen
2 x radeon eah4870 dk/hdti/1g
ssd agility 60 gb
1 tb samsung spinnpoint
win 7 64bit build 7100

mijn score in 3d mark vantage is
3517 CPU
6482 Graphic
volgens mij is dit veel te weinig.

Ik heb de topic gelezen, dus driver update (@Bios) gigabyte, na install en start update, krijg ik, runtime library error c++ abnormal termination. en er is niets veranderd.

internet afgestruind (waardeloos word 90% slechte pagina upload moet dan weer reconnecten) en regcleaner gevonden. deze vond een hoop zooi, allemaal verwijderd, behalve die van windows. ook C++ visual van windows geinstalleerd om een goede versie te hebben, blijft hetzelfde.

ik heb de ati CCC geinstalleerd van de site, en crossfire enabled. ik weet niet of dit werkt, prototype geprobeert te spelen maar ik denk dat ik 2 fps heb.

graag hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 19:31
Eigenlijk horen hier in Complete Systemen & Laptops geen probleemtopics, zie ook CSL Beleid. Maar goed, het is mij helemaal niet duidelijk wat het probleem is, dus ik weet ook niet waar ik hem heen moet trappen. Tot die tijd laat ik hem maar even staan.

Maar, ik kan eerlijk gezegd geen touw aan je verhaal vastknopen...

1. Welke settings heb je met 3Dmark Vantage gebruikt?

2. Wanneer krijg je die C++ error? Bij het opstarten, of alleen het flashen van je BIOS. Sowieso, ga daar vanuit een RC van Windows asjeblieft niet mee kloten. Door een foutje kun je je hele moederbord namelijk om zeep helpen!

3. En hoezo denk je dat je 2 fps in prototype hebt? Meten is weten! Kijk dus hoeveel FPS je echt hebt. En ook hier weer: Welke settings?

4. Check in device manager of je nog ergens conflicten hebt met je hardware en check zoals je al aangaf al je drivers.

5. Test eens met 1 kaart en ga daar eens mee benchen.

Bedenk ook dat je een RC van Windows 7 itt een final version. Dat kan gewoon zorgen voor conflicten. Dus wellicht een idee om gewoon Vista te installeren ofzo om dergelijke problemen uit te sluiten.