Hey allemaal,
Sinds een paar dagen loopt me pc te bokken.
Ik was paar dagen geleden fijn COD4 aan het spelen met wat mensen op Teamspeak.
Toen ik mijn microfoon even eruit haalde. Toen ik hem er later weer in deed crashte alles.
Ik kreeg een blue screen of death STOP 0x000000124
Daarna bij het opstarten kreeg ik over mijn laadscherm van moederbord verschillende kleuren gestippelde lijnen..
En in Windows 7 blauw gestippelde verticale lijnen over de donkere kleuren op mijn scherm
Nu had ik mijn pc maar uitgezet omdat het al laat was en geen zin had om het toen op te lossen.
De volgende dag, alles prima in orde. Althans zo leek het.
Naar een paar uur gamen kreeg ik weer een blue screen.
Deze keer (bijgevoegd onder, wel een latere dan die ik opgescherven had):
En om het nog wat lastiger te maken, had ik 4 weken ervoor mijn E6600 overgeclokt naar 3,2 Ghz
16 uur gestresst met Orthos, leek prima in orde. Max T45 Graden en VCore op 1.38125. Rest op auto. Ram op unlinked. FSB 1423 MHz
Alles geprobeert, drivers er opnieuw opgezet. Hielp niet. Gister toen de nieuwe drivers van NVIDIA uitkwamen hoopte ik dat dat het zou oplossen. Maar het mocht niet baten
Dus toen heb ik maar de PC geformatteerd en er weer Windows Vista x64 opgezet.
Maar nu loopt mijn pc naar zo'n 5 minuten nadat windows is geladen al vast.
Wat kan dit zijn?
Errors die ik krijg:

Ik hoop dat jullie hier iets uit kunnen maken, want ik zie door de bomen het bos niet meer.
In afwachting van hopelijk goed nieuws dat de hardware niet kapot is.
Sinds een paar dagen loopt me pc te bokken.
Ik was paar dagen geleden fijn COD4 aan het spelen met wat mensen op Teamspeak.
Toen ik mijn microfoon even eruit haalde. Toen ik hem er later weer in deed crashte alles.
Ik kreeg een blue screen of death STOP 0x000000124
Daarna bij het opstarten kreeg ik over mijn laadscherm van moederbord verschillende kleuren gestippelde lijnen..
En in Windows 7 blauw gestippelde verticale lijnen over de donkere kleuren op mijn scherm
Nu had ik mijn pc maar uitgezet omdat het al laat was en geen zin had om het toen op te lossen.
De volgende dag, alles prima in orde. Althans zo leek het.
Naar een paar uur gamen kreeg ik weer een blue screen.
Deze keer (bijgevoegd onder, wel een latere dan die ik opgescherven had):
- STOP 0x000000116 (0xFFFFFA80045194E0, ..... 0x000000000, 0x000000002) nvlddmkm.sys Adress FFFFF880058A1F30 base at FFFFF8800588F000 Datestamp 4a2fc3d4
En om het nog wat lastiger te maken, had ik 4 weken ervoor mijn E6600 overgeclokt naar 3,2 Ghz
16 uur gestresst met Orthos, leek prima in orde. Max T45 Graden en VCore op 1.38125. Rest op auto. Ram op unlinked. FSB 1423 MHz
Alles geprobeert, drivers er opnieuw opgezet. Hielp niet. Gister toen de nieuwe drivers van NVIDIA uitkwamen hoopte ik dat dat het zou oplossen. Maar het mocht niet baten
Dus toen heb ik maar de PC geformatteerd en er weer Windows Vista x64 opgezet.
Maar nu loopt mijn pc naar zo'n 5 minuten nadat windows is geladen al vast.
Wat kan dit zijn?
- - Voltage telaag voor nieuwe drivers? - Hardware stuk? - Drivers die niet wereken met mijn systeem?
- Mijn specs: Processor: Intel Core2duo E6600 @ 3.2GHz (overclocked) Motherboard: Asus P5N32-E SLI, Retail Video Card: NVIDIA GeForce 8800 GTS @ 640Mb Memory: 4GB RAM 4x (Team TXDD2048M800HC4DC-D, 2048 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz) Hard Drive: 500 GB in Raid-0 2x (Samsung Spinpoint P120, 250 GB, 7200 RPM, 8 MB, SATA II) Sound Card: Onboard sound (SoundMAX Integrated Digital HD Audio) Power supply: EnerMax Liberty, 500 Watt
Errors die ik krijg:

Ik hoop dat jullie hier iets uit kunnen maken, want ik zie door de bomen het bos niet meer.
In afwachting van hopelijk goed nieuws dat de hardware niet kapot is.
- CarlosEnzone.
[ Voor 6% gewijzigd door CarlosEnzone op 22-07-2009 14:07 ]