Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wireless 360 controller

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views

Verwijderd

Topicstarter
Heb problemen met mijn wireless 360 controller voor de pc. Heb der voornamelijk last bij bij games als burnout paradise en bionic commanda.

Bij burnout, zodra ik crash moet ik mijn controller opnieuw aanzetten. En bij bionic commanda, zodra ik ga attachen met mijn arm, gaat hij ook uit.

Hoe kan ik dit instellen?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die een idee heeft?

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11 22:10
Wat heb je zelf tot nu toe al geprobeert? neem aan dat je de batterijen al een keer vervangen hebt?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Verwijderd

Topicstarter
Nhaixatael schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 10:44:
Wat heb je zelf tot nu toe al geprobeert? neem aan dat je de batterijen al een keer vervangen hebt?
Heb zelf nog niks gedaan, behalve op internet gezocht.

Waarom de batterijen vervangen? Tijdens het gamen doet hij het goed, behalve als ik dus een total wrecked car heb ik Burnout. Of zodra ik mijn arm ga gebruiken bij bionic commando.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-11 23:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:59:
[...]

Heb zelf nog niks gedaan, behalve op internet gezocht.

Waarom de batterijen vervangen? Tijdens het gamen doet hij het goed, behalve als ik dus een total wrecked car heb ik Burnout. Of zodra ik mijn arm ga gebruiken bij bionic commando.
Misschien heeft je controller dan extra rumble nodig, ik noem maar wat.

Sorry, maar als een controller niet goed functioneert, is een van de eerste idngen die je doet, ff de batterijen verwisselen. Common knowledge en het staat zelfs in de handleiding.. :)

Zo sluit je dingen uit..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
Michael Knight schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 12:03:
[...]

Misschien heeft je controller dan extra rumble nodig, ik noem maar wat.

Sorry, maar als een controller niet goed functioneert, is een van de eerste idngen die je doet, ff de batterijen verwisselen. Common knowledge en het staat zelfs in de handleiding.. :)

Zo sluit je dingen uit..
Batterijen vervangenwas het idd. bedankt haha

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11 22:10
8)7

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Naast het vervangen van de batterijen waren er nog wel een aantal dingen die je had kunnen proberen; de volgende keer iets meer inzet tonen zou niet verkeerd zijn en dat weet je inmiddels toch ook wel.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.