Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senico
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-05 07:44
Beste Tweakers,
Ik heb enige dagen geleden een Sony DSC-W210 bij bol.com besteld. Hij deed het een aantal dagen goed en ik was zeer tevreden, tot vandaag. Nadat ik een paar foto's op mijn laptop had overgezet en de kabel weer had verwijderd wou ik een foto maken. Echter bleef het scherm zwart, niet het hele scherm want ik zag nog wel alle icoontjes zoals batterijduur, hoeveel foto's etc. En het menu werkte ook nog gewoon. Maar de rest bleef zwart dus als ik foto's maakte werden het zwarte foto's (hij maakte dus nog wel foto's).

Nu heb ik met Sony gebeld en die konden mij verder ook niet helpen behalve dat ik hem terug moest sturen voor reparatie. Dus ik dacht ik vraag nog even hier na, misschien heeft iemand het zelfde probleem gehad?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIPER2001
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:36

VIPER2001

[GOT]The Source

batterijen/accu er al even uitgehaald ??
en kaart al opnieuw geformatteerd.

[ Voor 31% gewijzigd door VIPER2001 op 22-07-2009 12:42 ]

Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:45

iMars

Full time prutser

Senico schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:25:
Beste Tweakers,
Ik heb enige dagen geleden een Sony DSC-W210 bij bol.com besteld. Hij deed het een aantal dagen goed en ik was zeer tevreden, tot vandaag. Nadat ik een paar foto's op mijn laptop had overgezet en de kabel weer had verwijderd wou ik een foto maken. Echter bleef het scherm zwart, niet het hele scherm want ik zag nog wel alle icoontjes zoals batterijduur, hoeveel foto's etc. En het menu werkte ook nog gewoon. Maar de rest bleef zwart dus als ik foto's maakte werden het zwarte foto's (hij maakte dus nog wel foto's).

Nu heb ik met Sony gebeld en die konden mij verder ook niet helpen behalve dat ik hem terug moest sturen voor reparatie. Dus ik dacht ik vraag nog even hier na, misschien heeft iemand het zelfde probleem gehad?

Alvast bedankt
Titel: Camera probleem: Zwarte foto's Canon DSC-W210
Text: Sony DSC-W210
:S

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:47

E-Vix

Nu met sneeuw!

Het eerste waar ik aan moest denken is een lensdop... Maar aangezien deze camera dat niet heeft, kijk eens of de lensbeveiliging wel open gaat... (plastic schijfje voor de lens die automatisch open hoort te gaan als je hem aan zet)

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-06-2024

Big Womly

Live forever, or die trying

webmail schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:43:
[...]

Sony

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senico
VIPER2001 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:40:
batterijen/accu er al even uitgehaald ??
en kaart al opnieuw geformatteerd.
Ik heb de batterij (accu) eruit gehaald erin gedaan, nog opgeladen zonder resultaat.
Ik heb ook de geheugen kaart eruit gehaald en geprobeerd op het intern geheugen (kan 4 foto;s maken) te fotograferen helaas het zelfde
webmail schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:43:
[...]

Oeps foutje, dat moest idd Sony zijn, ik kan helaas de topic titel niet meer aanpassen (ik weet in ieder geval niet hoe)
E-Vix schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:43:
Het eerste waar ik aan moest denken is een lensdop... Maar aangezien deze camera dat niet heeft, kijk eens of de lensbeveiliging wel open gaat... (plastic schijfje voor de lens die automatisch open hoort te gaan als je hem aan zet)
De lensbeveiliging gaat gewoon open, als ik in en uit zoom zie ik de lens ook gewoon bewegen.

Wat ik verder nog heb gedaan is alles weer reset naar de fabrieksinstellingen, zonder resultaat.

Verder nog iemand ideeën? :( Ik vrees dat het terug sturen word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 15:13
Ik denk dat het sowieso terugsturen word. Volgens mij kunnen het 2 dingen zijn:
- een sensor probleem
- de shutter gaat nier meer open

Maar wat ga je daar zelf aan kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 10:36
Aangezien de camera nog heel kort in je bezit is zou ik dit eerst bij Bol neerleggen en het nog niet eens bij sony melden. Bol kennende ruilen ze 'm gewoon om. Dikke kans dat ze meteen een nieuwe sturen en dat je de oude naar een antwoordnummer mag terugsturen. Als de kaart meegeleverd was formatteer die dan wel even voordat je 'm terug stuurt.

Even op http://www.bol.com/nl/m/k...oire-defect-bij-ontvangst gekeken en daar staat:

Elektronica of pc-accessoire defect bij ontvangst

Als uw elektronica-artikel, met uitzondering van televisies, bij ontvangst defect blijkt te zijn, kunt u het binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos retourneren naar bol.com. Vul alstublieft op de achterzijde van de factuur/pakbon een duidelijke klachtomschrijving in. Stuur het artikel inclusief alle toebehoren en accessoires en de originele factuur in een deugdelijke verpakking kosteloos naar:

bol.com DOA SCE defecten
Antwoordnummer 10505
5140 WB Waalwijk

Zodra wij uw retourzending ontvangen hebben, brengen wij u hiervan via een e-mail op de hoogte. Uw betalingsverplichting komt te vervallen of een eventueel betaald bedrag wordt teruggestort.

Na de zichttermijn van 14 dagen, nemen wij een defect artikel in reparatie.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:23

Zoefff

❤ 

Titelfix.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senico
DaRKie schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:20:
Ik denk dat het sowieso terugsturen word. Volgens mij kunnen het 2 dingen zijn:
- een sensor probleem
- de shutter gaat nier meer open

Maar wat ga je daar zelf aan kunnen doen?
Mja, dat vreesde ik al. Maar ik hoopte dat er misschien iemand was die mij kon vertellen dat het een bekend probleem is en dat je alleen even 'x' hoeft te doen. :)
Wijnands schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:25:
Aangezien de camera nog heel kort in je bezit is zou ik dit eerst bij Bol neerleggen en het nog niet eens bij sony melden. Bol kennende ruilen ze 'm gewoon om. Dikke kans dat ze meteen een nieuwe sturen en dat je de oude naar een antwoordnummer mag terugsturen. Als de kaart meegeleverd was formatteer die dan wel even voordat je 'm terug stuurt.

Even op http://www.bol.com/nl/m/k...oire-defect-bij-ontvangst gekeken en daar staat:

Elektronica of pc-accessoire defect bij ontvangst

Als uw elektronica-artikel, met uitzondering van televisies, bij ontvangst defect blijkt te zijn, kunt u het binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos retourneren naar bol.com. Vul alstublieft op de achterzijde van de factuur/pakbon een duidelijke klachtomschrijving in. Stuur het artikel inclusief alle toebehoren en accessoires en de originele factuur in een deugdelijke verpakking kosteloos naar:

bol.com DOA SCE defecten
Antwoordnummer 10505
5140 WB Waalwijk

Zodra wij uw retourzending ontvangen hebben, brengen wij u hiervan via een e-mail op de hoogte. Uw betalingsverplichting komt te vervallen of een eventueel betaald bedrag wordt teruggestort.

Na de zichttermijn van 14 dagen, nemen wij een defect artikel in reparatie.
Ooh, bedankt voor deze informatie noline. Denk dat ik hem dan beter terug kan sturen en een nieuwe kan bestellen.
Dit doe ik dan volgende week aangezien ik nog op vakantie ben :)
Dank u

Bedankt voor alle hulp iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 10:36
Senico schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 18:40:
[...]
Ooh, bedankt voor deze informatie noline. Denk dat ik hem dan beter terug kan sturen en een nieuwe kan bestellen.
Dit doe ik dan volgende week aangezien ik nog op vakantie ben :)
Stuur NU alvast een mailtje. Dit soort dingen worden meestal prima opgelost maar je kunt het het beste zo snel mogelijk melden.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Pagina: 1