Nieuw Beeldscherm kopen

Pagina: 1
Acties:

• joostsozee
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-04 18:30
Hoi allemaal,

Ik ben al een tijdje, paar maanden, op zoek naar een nieuw scherm. Mijn huidige scherm is een office ding van 19" leuk om gratis te krijgen maar hij is vis, geen breedbeeld en houd mijn PC prestatie tegen denk ik.
Nu weet ik wel een beetje me weg in PC onderdelen dus daar red ik mij meestal wel mee maar nu met het uitzoeken van een scherm valt mij dat tegen :(...
Het topc van dion_b "Welke monitor moet ik kopen" heeft mij veel geholpen maar ik zit vast met merken en gewoon te weinig ervaring om te bepalen of het dan ook wel goed is, bah.

Mijn eisen en wensen.

- 24" of groter
- tussen de €200 en €300
- voornamelijk gebruik van gamen en zo nu en dan een film met 2 of 3 man, 1.5m afstand van het scherm max( paneeltype belangrijk?
- breedbeeld
- hoge resolutie, full HD iets dat mijn ATI4870 1GB match

Ervaring door het zoeken
Helaas binnen mijn prijs klasse ben ik alleen maar schermen tegengekomen van het paneeltype tn maar het hoofddoel is gamen dus ik zit er in mijn eentje achter dus ik denk dat dat niet veel uitmaakt en de kwaliteit wordt geloof ik niet echt bepaald door het paneeltype.
Aspect ratio 4:3 is "het beste" voor gamen kennelijk helaas heb ik gewoon geen scherm daarin gevonden, ik zoek voornamelijk op alternate, wel 16:10.
Een hoge resolutie van 1920 x 1200 en daarmee ook meteen full HD vind ik belangrijk. Mijn PC zou dat makkelijk aan moeten kunnen en deze resolutie( eis) vind ik ook wel terug in mijn prijs klasse.

Resultaten:
Ik heb inmiddels wel een aantal schermen gevonden maar geen duidelijk reviews over gevonden dus hier komen jullie hopelijk bij helpen :). Ik heb nog niks gezien in winkels dat komt nog.

- iiyama's ProLite E2607WSV
- €249
- 26"
- 1920 x 1200, Full HD
- 16:10 beeldformaat
- 5ms
Is het merk goed? Beetje weinig aansluitingen wel lekker groot.

- Acer H243H
- €239
- 24"
- 1920 x 1080, Full HD
- 16:9 beeldformaat
- 2MS
Is Acer nou betrouwbaar? Wat minder groot, iets lagere resouluetie wat effect heeft op HD gedoe, betere MS al twijfel ik of 5ms en 2ms echt uitmaakt vroeger waren de verschillen groter ook heeft deze een 16:9 verhouding meer film stijl dus.

- Alternate snuffelhoek
Ze hebben daar meerdere Iiyama 26"schermen met een klein foutje, dode pixel. Hier ga ik aankomende zaterdag naar kijken. Deze zijn niet Pro light maar gewoon Iiyama 26".

Conclusie:

Ik kom er niet uit :(. Ik weet niet hoe belangrijk sommige gegevens zijn, meer als 250€ geef ik liever niet uit na inzien 24" is groot zat 26" is natuurlijk net even wat bruter dus 2 tientjes meer zou dan wel kunnen gebruik blijft gamen en het zou fijn zijn als de schermen wat nieuwe aansluitingen hebben voor o.a mijn ATi 4870, HDMI gebruik ik niet maar wie weet maar componenten aansluiting (groen, blauw, rood) heeft mijn videokaart wel.
Dus als iemand tips heeft of een goed scherm kent dat binnen mijn eisen valt, please laat het mij weten. Zaterdag ben ik jarig en ik vind dat ik zelf wel een cadeautje verdien maar ik wil ook niet kopen omdat ik wil kopen moet wel goed zijn :D.

Alvast bedankt
Joost Heijn

http://speedtest.net/result/2130203198.png

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:47
Al eens gekeken naar deze Samsung monitors:
pricewatch: Samsung Syncmaster T240 - T240 - 210+ euro
pricewatch: Samsung Syncmaster 2433BW - 2433BW - 220+ euro
pricewatch: Samsung Syncmaster 2443BW - 2443BW - 260+ euro
pricewatch: Samsung Syncmaster T240HD - T240HD - 290+ euro

Gewoon HDMI of DVI gebruiken (DVI -> HDMI converter).... Beide zijn digitaal en zullen een goed beeld geven.

[ Voor 20% gewijzigd door Paprika op 22-07-2009 12:18 ]

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Paprika schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:15:
pricewatch: Samsung Syncmaster T240HD - T240HD - 290+ euro

Gewoon HDMI of DVI gebruiken (DVI -> HDMI converter).... Beide zijn digitaal en zullen een goed beeld geven.
Waarom een T240HD en geen gewone T240 als hij er geen tv op wil aansluiten maar alleen pc is deze een stuk goedkoper. Misschien een T260

Verwijderd

bij schermen maken de specs weinig uit, zoek vooral reviews op het internet (ghosting), of nog beter: ga het scherm in de winkel bewonderen

dit is bijvoorbeeld een populair 24" scherm:
pricewatch: Samsung Syncmaster 2443BW

voor de andere monitoren: googlen naar reviews

• joostsozee
Altijd leuk om een reactie te krijgen sneller dan er doet om de pos te maken :) maar heel erg bedankt. Mooi schermen ga ik zeker even goed naar kijken allemaal 24" en 4 verschillende dat moet ergens in zitten.

• joostsozee
Ik heb zeker gegoogled maar je krijgt zo veel van die fake vage verkoop sites die wel het kopje reviews hebben maar niks inhoudelijk toevoegen. Samsung doet het goed hier zie ik al. Maar inderdaad ik geen scherm kopen zonder zelf gezien te hebben!

• A.Dragstra
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-04 16:59
Ik heb de Acer X243, Bevalt me goed...
Het is volens mij een " 23.6, ik weet niet of die 1.2cm uitmaakt...

pricewatch: Acer X243HQbd

Geen problemen mee gehad, tot nu toe, een aanrader...
Er zijn ook nog wel grotere, van deze serie.

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Iyama is niet meer wat het is geweest. Je ziet al dat er heel veel in de snuffelhoek staan met dode pixels... Heb een tijdje terug 4x iyama geprobeerd, bleef dode pixels krijgen en ben toen voor samsung gegaan.

• joostsozee
hhm liep er niet meteen warm van, sorry. Ik zoek denk ik een scherm dat 1920 x 1200 heeft ivm met Full HD TV. Kennis had het over full HD voor TV en full HD voor pc en als je beide wilt dan heb je 1920 x 1200 nodig, 1920 x 1080 heeft 1 van de 2.

EDIT:
dank Sj44k13 ik wist dat ze vroeger goed waren maar hun prijzen van nu brachten dat in twijfel. Ik hoor van meerdere kanten dat samsung gewoon goed is

[ Voor 24% gewijzigd door joostsozee op 22-07-2009 13:06 ]

• joostsozee
whiplash1990 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:21:
[...]

Waarom een T240HD en geen gewone T240 als hij er geen tv op wil aansluiten maar alleen pc is deze een stuk goedkoper. Misschien een T260
hhm ik heb mijn grote oude oma anologe TV via een aparte kabel constructie wel op mijn PC aangesloten. Werkt goed geluid alles etc. Wat heeft een scherm hier mee te maken of bedoel jij je scherm als TV gebruiken? Ik kijk nooit TV op mijn PC dan ga ik wel op bed/bank liggen en films kijk ik meestal via me PC naar mijn TV. heeft mijn scherm daar dan invloed of ?

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-05 00:39
Een groot nadeel van TN-panelen is vaak de kijkhoek. Nu is dat bij kleinere schermen geen probleem maar bij een 24" kan dit een rol gaan spelen. Je kijkhoek is is immers groter dan bij kleinere schermen. Zelf vindt ik dit wel een punt om bij stil te staan.

Ik heb nu een aantal 24" TN-panelen gezien en het varieert ontzettend. Sommige zijn goed te doen maar andere zou ik geeneens gratis willen krijgen, zo slecht als het beeld was...

[ Voor 6% gewijzigd door ChojinZ op 22-07-2009 13:14 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-05 21:09
heb zelf ipv de V243H van acer de V233H, dat scheelt 1 inch, is ook fullHD, maar wel maar 150 euro... als je daar 2 van koopt heb je een enorm oppervlak dat binnen je budget past....

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
joostsozee schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:11:
[...]

hhm ik heb mijn grote oude oma anologe TV via een aparte kabel constructie wel op mijn PC aangesloten. Werkt goed geluid alles etc. Wat heeft een scherm hier mee te maken of bedoel jij je scherm als TV gebruiken? Ik kijk nooit TV op mijn PC dan ga ik wel op bed/bank liggen en films kijk ik meestal via me PC naar mijn TV. heeft mijn scherm daar dan invloed of ?
Samsung heeft monitoren genaamd T... serie die met HD erachter hebben een dvb-t tuner als ik het goed zeg daar kan je gewoon antenne op aansluiten en ook tv op kijken als extra'tje plus nog wat extra aansluitingen. Die zonder HD erachter hebben geen tuner en geen scart aansluitingen, maar zijn een stuk goedkoper. Als jij dus niet van plan was om tv te kijken op je monitor kan je beter een T240 oid pakken dan een T240HD omdat deze een stuk goedkoper zijn.

Verder ben ik op het moment niet meer zo een fan van iiyama schermen vroeger crt tijdperk was ik erg te spreken over hun monitoren maar laatste tijd tft vind ik dat ze echt slechte schermen maken. Samsung vind ik in deze prijs klasse een van de beste, ook acer heeft wel goede beeldkwaliteit maar ik ben gewoon niet zon acer van slechte ervaringen met hun laptops, maar ik heb een aantal acer monitoren bekeken die gaven erg goed beeld.

Ik heb zelf een samsung 2493HM erg tevreden mee maar die zijn bijna nergens meer te koop. Alleen kijkhoek is ala TN paneel.

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Omdat meningen uiteenlopen en je niet goed kan kiezen door zoveel monitoren heb ik maar 1 advies:

Kom af van je luie stoel en ga naar de winkels, bekijk de monitoren die daar opgesteld zijn, vraag wat demos te draaien op het scherm en beoordeel voor jezelf of het goed is.
En ook of het binnen het budget is.

Ben je blij met de beelden, dan zit je goed. Het gaat niet echt om kleine details, want met TN schermen ontlopen de schermen elkaar weinig qua kijkhoek.

We kunnen je zoveel aanwijzen, maar uiteindelijk moet je met je eigen ogen beoordelen. Het gaat erom dat je tevreden bent met de beelden, niet puur op prachtige specificaties want dat is meer voor de techfreaks.
Een gewone persoon zoals jij heeft ze niet nodig.

Uiteraard kun je IIyama schermen links laten liggen en kijken naar aantal merken: Samsung, Acer, HP, Philips en LG.

Als je eentje in de winkel kan kopen, vraag ook even of ze het scherm voor je uitpakken en laten checken op pixelfouten. Meestal zal het goed gaan, maar het is extraatje om je gerust te stellen :)

• joostsozee
Duidelijk whiplas1990, makes sense!

@ ChojinZ
Je brengt me wel in twijfel. Ik zou graag een scherm zonder tn paneeltype hebben maar die heb ik gewoon niet gezien in mijn prijs klasse en hoger gaat op het moment niet, Dat doe ik wel als ik een eigen huis/appartement heb :).

@ChaosZ0ne interessant, 2 schermen is leuk maar gaat em niet worden. 1 scherm van €150 is natuurlijk ook niet slecht en is het minder erg als er een paar negatieve puntjes aan zitten 150 is niet echt veel.

• joostsozee
@MrDummy

Ik geef je helemaal gelijk! Ik ben al meerdere keren in winkels geweest maar ik voelde mij een beetje verdwaald. Nu weet ik meer waar ik op moet letten :)
Verder ben ik aan het werk dus moet ik wel surfen, het is nogal rustig, bouwvak....

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-05 00:39
MrDummy schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:34:
Omdat meningen uiteenlopen en je niet goed kan kiezen door zoveel monitoren heb ik maar 1 advies:

Kom af van je luie stoel en ga naar de winkels, bekijk de monitoren die daar opgesteld zijn, vraag wat demos te draaien op het scherm en beoordeel voor jezelf of het goed is.
En ook of het binnen het budget is.

Ben je blij met de beelden, dan zit je goed. Het gaat niet echt om kleine details, want met TN schermen ontlopen de schermen elkaar weinig qua kijkhoek.

We kunnen je zoveel aanwijzen, maar uiteindelijk moet je met je eigen ogen beoordelen. Het gaat erom dat je tevreden bent met de beelden, niet puur op prachtige specificaties want dat is meer voor de techfreaks.
Een gewone persoon zoals jij heeft ze niet nodig.

Uiteraard kun je IIyama schermen links laten liggen en kijken naar aantal merken: Samsung, Acer, HP, Philips en LG.

Als je eentje in de winkel kan kopen, vraag ook even of ze het scherm voor je uitpakken en laten checken op pixelfouten. Meestal zal het goed gaan, maar het is extraatje om je gerust te stellen :)
Ben ik het niet helemaal mee eens.
Zo heeft het omgevingslicht een grote invloed op de beeldkwaliteit. Daarnaast staat 99% van de showmodellen ingesteld met defaultsettings. Zaken die je beoordeling behoorlijk kunnen beinvloeden.
Nee, ik denk dat je beter reviews kan gaan zoeken van gerenomeerde site's .
joostsozee schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:35:
Duidelijk whiplas1990, makes sense!

@ ChojinZ
Je brengt me wel in twijfel. Ik zou graag een scherm zonder tn paneeltype hebben maar die heb ik gewoon niet gezien in mijn prijs klasse en hoger gaat op het moment niet, Dat doe ik wel als ik een eigen huis/appartement heb :).
Dat was ook de bedoeling. >:)
Maar ik weet wat je bedoelt. Bij 24" kost IPS/PVA al snel bakken met geld. Geld dat je maar net moet hebben.
Nu weet ik niet in hoeverre jij wil afwijken van je eisen maar wellicht dat dit iets is:
pricewatch: Dell Ultrasharp 2209WA Zwart

Je levert welliswaar wat in aan diagonaal en beeldpunten maar je krijgt er een hoop voor terug:
-Beter kleuren
-Betere kijkhoek
-Snellere reactie tijd in ms (Officieele GtG tijd; iets wat zelden wordt genoemd bij TN omdat de GtG snelheden lager liggen)

Of wat je ook kan doen (maar dan moet je wel geduld hebben ;) ) is ff wachten op de nieuwe NEC:
nieuws: NEC introduceert 23" ips-beeldscherm

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• joostsozee
Jullie maken het mij wel moeilijk maar ik ben er zeer dankbaar voor :)
- 22" is toch wel echt een stap terug je hoort vaak dat je al heel snel went aan de nieuwe groote van je scherm, 19 naar 22 is wel mooi maar ik ga liever naar 24. Maar ik ga vanavond is in mediamarkt rondlopen en kijken wat mijn gevoel zegt.

bedankt iedereen

[ Voor 65% gewijzigd door joostsozee op 22-07-2009 16:20 ]

Verwijderd

joostsozee schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:52:
Jullie maken het mij wel moeilijk maar ik ben er zeer dankbaar voor :)
- 22" is toch wel echt een stap terug je hoort vaak dat je al heel snel went aan de nieuwe groote van je scherm, 19 naar 22 is wel mooi maar ik ga liever naar 24. Maar ik ga vanavond is in mediamarkt rondlopen en kijken wat mijn gevoel zegt.

bedankt iedereen
Mediamarkt is wel de laatste plek waar ik monitoren zou bekijken op kwaliteit.
Echt te lomp voor woorden hoe die opgesteld staan (ervaring met Breda en Middelburg)
Beter is om de goede reviews sites te bekijken zoals prad.de (ook in het engels)

• joostsozee
Ik ben zelf ook geen fan van Mediamarkt maar ze zijn wel de enige in het centrum van Utrecht die schermen hebben staan. Dus het was wel nuttig maar ze staan inderdaad waardeloos opgesteld.
Wel een leuk schermpje gezien LG W 2453V een beetje vergelijkbaar met de link, alleen is die van de link een LG W 2453V-PF, geen idee waar die PF voor staat.

[ Voor 17% gewijzigd door joostsozee op 23-07-2009 10:17 ]

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-04 11:12

Gutteguttegut

CEO of TFD

Kijk ook eens naar een Dell S2409W (VGA, DVI, HDMI - 1920x1080). Laatst was deze in de aanbieding voor €158 (komt misschien weer terug..??)
Nu is deze €211,40 inclusief verzenden.
Via de epp methode zelfs voor maar €205,06 inclusief verzenden en 3 jaar garantie.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• joostsozee
Paprika schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:15:

Leuk daar kom ik steeds op uit. t.o.v de LG W2453V-PF heeft Samsung wel een stuk lagere contrast waarde.
Het gaat eigenlijk tussen die schermen zie ik nu.

• Cid Highwind
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:50
Sj44k13 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:57:
Iyama is niet meer wat het is geweest. Je ziet al dat er heel veel in de snuffelhoek staan met dode pixels... Heb een tijdje terug 4x iyama geprobeerd, bleef dode pixels krijgen en ben toen voor samsung gegaan.
Even een weerwoord van een Iiyama gebruiker. Heb zelf een B2403WS en ben er ruimschoots tevreden over. Het beeld is zeer helder met mooie kleuren, stukken beter dan de Acer van mijn vriendin, die in het zwart gewoon groene vlekken kan vertonen. Uiteraard is er backlight bleeding en in donkere scenes is het beeld slechts redelijk te noemen, ik denk dat dit voor de meeste TN schermen geldt. Ik had in den beginne één dode pixel, die echter is herrezen en na twee weken gewoon niet meer te bekennen was.

Wat betreft resolutie: Alle hedendaagse games ondersteunen 1920*1200. Verstandig is misschien om te zoeken naar een scherm dat in ieder geval 1600*1200 in een kader ondersteunt. Op die manier wordt er niks opgerekt.

Wat kijkhoek betreft is mijn scherm ruim in orde qua horizontale hoek. Verticaal zal je in het begin erg mee stoeien, je krijgt dat met een scherm van dit formaat gewoon niet perfect, helaas. Op een gegeven moment zal je het waarschijnlijk wel best vinden en weet je niet beter :)

Ik denk niet dat er zoiets bestaat als "het perfecte scherm", tenzij budget geen probleem is.

Ps. Laatste tip: Let vooral niet op contrastwaarden; als ze extreem hoog zijn is het dynamisch contrast, iets wat ik persoonlijk verafschuw.

• joostsozee
Cid Highwind schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 12:16:
[...]

Ps. Laatste tip: Let vooral niet op contrastwaarden; als ze extreem hoog zijn is het dynamisch contrast, iets wat ik persoonlijk verafschuw.
Ik heb net wat likes en not likes opgesteld. Ik kom dan uit op de Samsung Synchmaster T240. Even kijken of ik die ergens in de winkel zie staan. Alle samsung schermen hebben een dynamisch contrast van 20000:1 en alleen die LG 50000:1 een stuk meer dus maar misschien is dat niet echt interessant het prijs verschil is bijna €50. Meer belangrijk vind ik de resolutie. LG heeft 1920 x 1080 en de Samsung ook dus T240 hebben 1920 x 1200. Die zijn dus net iets hoger dan 1080 toch? Mijn huidige scherm is 19" 1240 x 1080 ofzo en ik zou het wel leuk vinden als ik ook iets in de hoogte ga en niet alleen maar een breder scherm krijg.

• joostsozee
Gisteren de Samsung T240 besteld bij 4launch. Ze hadden een actie, totaal thuis bezorgd €218,50 :D

dank voor alle reacties

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Mooie keuze, ik heb zelf de T200, enige verschil (wat ik zo snel even zie) is dat de T240 een hogere resolutie en grotere diagonaal heeft. Ik vind het een erg mooi ding, ook de donkerrode randen zien er erg mooi uit.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Als ik even een topickaping mag doen: Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Ik twijfel heel sterk tussen twee monitoren op dit moment:

Dell S2409W
http://accessories.euro.d...=dhs&cs=nldhs1&sku=180689

Specs:
Flatpanelformaat:
24 inch
Paneltype:
TN: Twisted Nematic
Maximale resolutie:
1.920 x 1.080
Contrastverhouding:
1.000:1 (standaard)
Helderheid:
300 cd/m2 (standaard)
Responstijd:
5 ms (grijs naar grijs)
Kijkhoek:
160° (verticaal) standaard, 170° (horizontaal) standaard

En Dell 2209WA 22-inch flatpanel:

http://accessories.euro.d...&sku=198688&~tab=specstab

Specs:
Flatpanelformaat:
22 inch
Beeldverhouding:
Breedbeeld
Type beeldscherm:
e-IPS — In Panel Switching
Optimale resolutie:
1.680 x 1.050 bij 60 Hz
Contrastverhouding:
Dynamische contrastverhouding: 3.000:1 (standaard)
Helderheid:
300 cd/m2 (standaard)
Responstijd:
6 ms (standaard)
Kijkhoek:
178° / 178° (standaard)

Ik ga het scherm voor kantoorwerk, spelletjes en films gebruiken. Er zit een tvkaart in m`n computer dus ook voor wat TV zo nu en dan. Het tv en films kijken doe ik op m`n bed, waardoor de kijkhoek belangrijk wordt. Denken jullie dat ik beter voor de 22" kan kiezen vanwege de kijkhoek of de 24" vanwege de resolutie + het is iets groter?

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Let ook even op de aansluitmogelijkheden. Een 26" met alleen een VGA (D-Sub) aansluiting is lekker goedkoop, maar met DVI of HDMI is het beeld wel mooier.

Hier een test van hardware.info.

[ Voor 17% gewijzigd door BounceMeister op 24-07-2009 19:55 ]

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
BounceMeister schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 19:52:
Let ook even op de aansluitmogelijkheden. Een 26" met alleen een VGA (D-Sub) aansluiting is lekker goedkoop, maar met DVI of HDMI is het beeld wel mooier.

Hier een test van hardware.info.
Beide beschikken over zowel DVI-D en VGA. Dat is absoluut het probleem niet, m`n videokaart (Radeon 4870) kan allebei prima aansturen.

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

• joostsozee
Kaap gerust, ik heb mijn Samsung T240 in huis en deze is fantastisch :D!

Kijkhoek: kijken vanaf links of rechts is geen probleem, laag of hoger zie je wel snel verschil.
Kleuren in bv Crysys met een resolutie van 1920 x 1200 is gewoon super!
Scherm staat goed op de voet, ik denk door zijn grote wat steviger dan zijn kleinere broertjes. Wel is het zo dat het scherm makkelijk draait, soms dus te makkelijk.
Scherm is gewoon goed, niks mis mee kan geen mis koop worden voor een ieder die het koopt ;)

Thanks for the info allemaal en succes Yofresh

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-04 15:02
Ik vind zelf de meeste 24" schermen zo'n plastic kermis geworden, zelf ben ik erg gecharmeerd van de volgende LG pricewatch: LG W2442PA-BF al gezien bij de MM maar zit nog even te tobben of ik 'm ga halen. :).

~ Mijn prog blog!

Pagina: 1