Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Scroll functie op touchpad werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:38
Hoi

Nadat mijn laptop (asus F3sv 018c) gister terug is gekomen van een reparatie doet de scrollfunctie van mijn touchpad het niet meer.

Ik heb de nieuwste drivers zowel van asus geprobeerd als de drivers van synaptics. Beide verhelpen het euvel niet. Als ik bij de instellingen van mijn touchpad kijk kan ik alleen de knoppen instellen, verder niets.

Ook een herinstallatie van vista (wilde ik toch al doen) heeft niets gedaan. Nu heb ik asus gebeld en nadat ik ze vertelde dat ik alle drivers etc al heb geprobeerd zeggen ze dat ik hem maar weer op moet sturen. Aangezien ik geen zin heb om hem weer 6 weken kwijt te zijn vraag ik me af of 1 van jullie de gouden tip heeft.

To dare is to do

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
wat geeft hij in het apparaatbeheer? Als het goed is is er in het apparaatbeheer een optie om het touchpad te deactiveren.
Even opnieuw gelezen... het gaat dus alleen om de scroll functie, de rest van het apparaat werkt wel gewoon?

[ Voor 32% gewijzigd door Rupie op 23-07-2009 08:55 ]

Desktop | Server | Laptop

• Slaapje
Ja de rest werkt wel. Bij mijn werkbalk staat een pictogram van het touchpad, vroeger gaf die met een groene kleur aan waar je hem aanraakte en hoe hard je drukte. Dat doet ie nu ook niet meer.

Ook als ik daar op accesoires klik kan ik kiezen uit moodpad en drukgrafiek, maar als ik 1 van de 2 opties aanklik krijg ik de melding: "Sorry... Dit programma vereist een Synaptics Touchpad met het Synaptics Touchpad stuurprogramma.

To dare is to do

• Slaapje
Niemand een idee?

To dare is to do