Toon posts:

Downloaden met 1/2 K met casema. :r

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dit is toch niet normaal ?? :? :( het staat inderdaad bekent dat Casema een kut provider is maar mijn record is gewoon 2/3k ( 3 is een uitzondering) gemiddeld zit ik gewoon op 1,86 kb :( :r zou ik die gasten moeten bellen? en wat voor snelheden downloaden de gemiddelde casema gebruiker hier :?

<edit>
Ik was vergeten te melden dat ik zelfs soms met 600 (geen KILOBYTES NEE :() download :r
</edit>

Verwijderd

Topicstarter
niemand die mij wil troosten? :'( :P :?

Verwijderd

bel stichting correlatie maar ga iemand anders vervelen :( zinloos dit

Verwijderd

Op vrijdag 02 maart 2001 00:24 schreef FYA het volgende:
niemand die mij wil troosten? :'( :P :?
Misschien kunnen we elkaar troosten :)
Ik heb precies hetzelfde...en wat ik het ergste vind...ZE DOEN ER GEEN FLIKKER AAN :r:r:r|:(|:(|:(

(dat lucht op :P)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 02 maart 2001 00:30 schreef mafiasven het volgende:
bel stichting correlatie maar ga iemand anders vervelen :( zinloos dit
Beste sven..

GA een teletubbie ofzo verkrachten.. Maar ga nou niet bijdehand lopen doen! (doe je wel vaker in topix heb ik al gezien) als je nix zinnigs hebt te blaten hou je snavel dan oke :? !!

thanx

groetjes van mij

Verwijderd

Op vrijdag 02 maart 2001 13:06 schreef FYA het volgende:

[..]

Beste sven..

GA een teletubbie ofzo verkrachten.. Maar ga nou niet bijdehand lopen doen! (doe je wel vaker in topix heb ik al gezien) als je nix zinnigs hebt te blaten hou je snavel dan oke :? !!

thanx

groetjes van mij
precies doe ik vaker op topics die ik zinloos vind... iedereen heeft weleens te maken met onzinnige snelheden wat doe je eraan?? helemaal niks..
groetjes terug btw :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 02 maart 2001 14:12 schreef mafiasven het volgende:

[..]

precies doe ik vaker op topics die ik zinloos vind... iedereen heeft weleens te maken met onzinnige snelheden wat doe je eraan?? helemaal niks..
groetjes terug btw :)
Het gaat mij niet omdat ik een wel EENS een slechte verbinding heb! (NEE LEES: ik surf altijd met gemiddeld 1/2k :r) en de topic gaat over wat iemand hier gemiddeld surft met CASEMA <-- (blijkt nogal verschillend te zijn) en Vraag me tevens af of dit wel zo normaal is. of dat wel normaal (ik denk van niet) is, of dat meer mensen met zoon snelheidt surfen! Zo nu lijkt de topic een stuk minder onzinnig he? en nou je snaveltje toe oke?

:*

Verwijderd

Op vrijdag 02 maart 2001 15:52 schreef FYA het volgende:

[..]

Het gaat mij niet omdat ik een wel EENS een slechte verbinding heb! (NEE LEES: ik surf altijd met gemiddeld 1/2k :r) en de topic gaat over wat iemand hier gemiddeld surft met CASEMA <-- (blijkt nogal verschillend te zijn) en Vraag me tevens af of dit wel zo normaal is. of dat wel normaal (ik denk van niet) is, of dat meer mensen met zoon snelheidt surfen! Zo nu lijkt de topic een stuk minder onzinnig he? en nou je snaveltje toe oke?

hahaha nou vooruit dan omdat ik iets beters te doen heb:) maar kun je dan niet beter op isdn over stappen lijkt nog sneller te zijn :)

Verwijderd

dan kap je er tog mee ?!

heb je een jaarabbo ? das jammer dan :P
Pagina: 1