Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

KPN Zakelijk ADSL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij ons op de zaak worden regelmatig Zakelijk ADSL abonnementen van KPN afgesloten bij particulieren thuis. We plaatsen hier meestal een Linksys modem. Helaas heb ik op meerdere sites het probleem dat deze niet meer automatisch reconnect na bv. een stroomstoring.

Ik heb dit probleem oa. bij de WAG200G, WAG160N en de WAG54GS. Bij de Linksys support kunnen ze me niet verder helpen, en ook KPN kan zoals verwacht geen ondersteuning bieden voor andere modems dan de zijne.

Ik ben dus op zoek naar een betaalbaar modem/router welke goed werkt icm zakelijk ADSL van KPN.

Iemand goede ervaringen met een ander merk?

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:44
Waarom zet je niet de gewone standaard modems/routers neer die ondersteunt worden door KPN? Bepaalde functies die je mist? Wij hebben hier zakelijke SDSL met Siemens routers en die kunnen behoorlijk wat.

Verwijderd

Topicstarter
MADG0BLIN schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:52:
Waarom zet je niet de gewone standaard modems/routers neer die ondersteunt worden door KPN? Bepaalde functies die je mist? Wij hebben hier zakelijke SDSL met Siemens routers en die kunnen behoorlijk wat.
Omdat ik een lastige baas heb ;)
Welk type heb jij het over?

• MADG0BLIN
Voor de SDSL gebruiken wij bijvoorbeeld de Siemens 5890 of de 5950.
En wat heeft een lastige baas met modems te maken die je gebruikt. :+

Verwijderd

Topicstarter
MADG0BLIN schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:01:
Voor de SDSL gebruiken wij bijvoorbeeld de Siemens 5890 of de 5950.
En wat heeft een lastige baas met modems te maken die je gebruikt. :+
Krijg je die door KPN aangeleverd of bestel je die zelf?
En de inkoopsprijs is hier vaak nogal een issue :')

• MADG0BLIN
Wij kopen ze direct bij het afsluiten via KPN. Uit mijn hoofd om en nabij de 3 a 400 euro.
Pagina: 1