Ik heb gisteren de draagbare tv van de Lidl gekocht en het gaat hier om de Silvercrest LT710.
Het gaat hier om de aanbieding die 20 juli inging.
Helaas is er op internet niet veel over te vinden, maar ik heb hem juist gekocht om er uiteraard tv mee te kijken.
Hij vind wel alle zenders, maar alleen NL 1,2 en 3 +een regionale zender kan je ermee kijken.
Tot zover duidelijk. Ik heb zelf Digitenne thuis op mijn tv, dus zo ging het daar ook.
Nu is mijn vraag, kan hier ook een digitenne kaart in geplaatst worden??
Ik zie het namelijk nergens in de beschrijving staan, waar het geplaatst zou moeten worden en kan het wel?
Zijn er ook draagbare tv's waar je echt alleen maar die 4 netten mee kunt ontvangen?
Hij geeft namelijk weer dat alles wel gevonden is, maar dat die andere netten gecodeerd zijn met een sleuteltje ervoor (net als op Digitenne zelf)
Mocht het zo zijn dat het niet mogelijk is dan breng ik hem uiteraard terug!
Het gaat dus om de Lidl aanbieding 20 Juli 2009 : het is een Silvercrest LT 710
Bedankt in ieder geval voor alle hulp
Het gaat hier om de aanbieding die 20 juli inging.
Helaas is er op internet niet veel over te vinden, maar ik heb hem juist gekocht om er uiteraard tv mee te kijken.
Hij vind wel alle zenders, maar alleen NL 1,2 en 3 +een regionale zender kan je ermee kijken.
Tot zover duidelijk. Ik heb zelf Digitenne thuis op mijn tv, dus zo ging het daar ook.
Nu is mijn vraag, kan hier ook een digitenne kaart in geplaatst worden??
Ik zie het namelijk nergens in de beschrijving staan, waar het geplaatst zou moeten worden en kan het wel?
Zijn er ook draagbare tv's waar je echt alleen maar die 4 netten mee kunt ontvangen?
Hij geeft namelijk weer dat alles wel gevonden is, maar dat die andere netten gecodeerd zijn met een sleuteltje ervoor (net als op Digitenne zelf)
Mocht het zo zijn dat het niet mogelijk is dan breng ik hem uiteraard terug!
Het gaat dus om de Lidl aanbieding 20 Juli 2009 : het is een Silvercrest LT 710
Bedankt in ieder geval voor alle hulp
The "real" Champ will always be The Champ