Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik heb gisteren de draagbare tv van de Lidl gekocht en het gaat hier om de Silvercrest LT710.
Het gaat hier om de aanbieding die 20 juli inging.
Helaas is er op internet niet veel over te vinden, maar ik heb hem juist gekocht om er uiteraard tv mee te kijken.
Hij vind wel alle zenders, maar alleen NL 1,2 en 3 +een regionale zender kan je ermee kijken.
Tot zover duidelijk. Ik heb zelf Digitenne thuis op mijn tv, dus zo ging het daar ook.

Nu is mijn vraag, kan hier ook een digitenne kaart in geplaatst worden??

Ik zie het namelijk nergens in de beschrijving staan, waar het geplaatst zou moeten worden en kan het wel?
Zijn er ook draagbare tv's waar je echt alleen maar die 4 netten mee kunt ontvangen?

Hij geeft namelijk weer dat alles wel gevonden is, maar dat die andere netten gecodeerd zijn met een sleuteltje ervoor (net als op Digitenne zelf)

Mocht het zo zijn dat het niet mogelijk is dan breng ik hem uiteraard terug!

Het gaat dus om de Lidl aanbieding 20 Juli 2009 : het is een Silvercrest LT 710

Bedankt in ieder geval voor alle hulp

The "real" Champ will always be The Champ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

Als er 'n digitenne kaart in geplaatst kan worden zal er vast ergens 'n kaartsleuf zitten (misschien verstopt achter 'n klepje ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:22

Exirion

Gadgetfetisjist

Er staat:
Met de DVB-T tuner ontvangt u in elk land de lokale vrije zenders. In Nederland dus 1, 2 en 3
Ze zeggen niks over een kaartje om andere zenders te unlocken.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-05 16:53
http://service.targa.co.u...LT710_manual_DE_NL_PT.pdf

Staat niks in over een CAM-module of iets. Gaat dus niet werken met Digitenne tenzij je je decorder meeneemt en aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:56

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

AUD > LPPR

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 21:34

franssie

Save the albatross

als het kan (en dat kan) gelijk terugbrengen en geld terug vragen en op zoek naar de Lenco met digitenne kaart sleufje. Heb ik vorig jaar voor een goede prijs bij de KPN kunnen kopen..

edit: net even gekeken in de online promafoon folder en hij kost daar nu 179 MAAR vanaf vandaag krijg je temperatuurkorting dus bij 21 graden celcius kost ie 179 -21% = EUR 141.

Dus voor 12 euro meer heb je eentje die alle kanalen kan laten zien! Als het 30 graden wordt is ie zelfs nog goedkoper.

[ Voor 57% gewijzigd door franssie op 22-07-2009 12:05 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Iets met een kaartslot misschien..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 23:22

Exirion

Gadgetfetisjist

bram1984 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:08:
Iets met een kaartslot misschien..?
Plemp jij altijd zomaar een reactie neer zonder eerst het topic te lezen?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Ok duidelijk dat het dus echt niet kan!

Volgens Franssie moet ik voor de Lenco TFT 711 gaan, omdat daar wel een digitenne kaartje in kan.
Maar ik las juist van veel mensen die met dit ding slecht ontvangst hebben.
Dus vandaar dat ik dit ding eerst wilde proberen met geld terug garantie.
Zijn er misschien betere van deze draagbare tv's?
(ik ken namelijk alleen deze lenco en die ik nu van de lidl uitgeprobeerd heb)

Of moet ik dan toch maar voor de Lenco TFT 711 gaan?

Ik zie namelijk ook een Bullit PDVBT702 die er ongeveer hetzelfde uitziet!

[ Voor 7% gewijzigd door The Champ op 23-07-2009 12:11 ]

The "real" Champ will always be The Champ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 21:34

franssie

Save the albatross

Zie http://www.publitas.nl/kp...steekweken09/magazine.php pagina 22

met de bijgeleverde antenne inderdaad slechte tot geen ontvangst, met de standaard KPN digitenne actieve antenne goede ontvangst. Die antenne wordt echter niet bijgeleverd, je huidige dus meenemen en de actieve voedingsspanning aanzetten, dan meot het goed werken (indien deze identiek is aan mijn Lenco die ik ook bij KPN kocht).
En korting afhankelijk van het weer!

zercom heeft 'm dus erg goedkoop :+

De actieve binnenantenne werkt stukkenbeter dan het bijgeleverde duckie
http://www.kpn.com/televi...=9awKAyQamjsAAAEYFcg453ic

[ Voor 22% gewijzigd door franssie op 23-07-2009 19:08 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329632

Ik heb hem vandaag gekocht en gebruik hem in combinatie met een satelliet-decoder én een DVB-t-decoder . De scart-uitgang van de decoder aansluiten op de lcd-tv. Ik neem aan dat met een digitenne-decoder-kastje dit hetzelfde gaat. Dus de uitgang van de digitenne-decoder die normaal naar je tv gaat, verbind je nu met de lcd-tv. Als de digitenne-decoder een video-out (geel) en 2 audio-out (wit en rood) heeft kun je het meegeleverde snoer gebruiken. Als er alleen maar een scart-uitgang is, koop je in de winkel een scart-stekker met aan de andere de aansluitingen voor de video-/audio-tulp-stekkers. Op de lcd-tv moet je dan kiezen voor de AV-invoer (meest rechter knopje).
Ik gebruik hem in combinatie met een draadloos zendsysteem van Medion, en kan nu in mijn hele huis zowel DVB-t-zenders als satelliet-zenders ontvangen. Fantastisch.
Trouwens ook de DVB-t ontvangst met de staafantenne is prima.
En dat alles mét teletekst (de letters konder wel wat scherper) en een goed scherp beeld, voor € 99 en 3 jaar garantie vind ik een koopje.
Pagina: 1