iTunes store account verificatie probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenus
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik ben sins een week geleden een blije eigenaar geworden van een Ipod Touch.
Ik was er al bekent mee en leek me leuk om er zelf 1 te kopen. het leuke wat ik altijd vond waren de apps.

dus ik mijzelf registreren in Itunes. omdat ik geen mastercard/creditcard/visa had had ik mezelf geregistreed zonder betaal wijze. ik was al heel blij dat het kon wand in eerste instantie laten ze dat niet zien, daar kom je alleen via een grote omweg. maargoed ik had mezelf geregistreerd, ik krijg een mail om mezelf te verifiëren. word je doorgelinkt naar een website die totaal niets doet. teminste bij mij niet.

weet iemand wat er aan de hand is of wat ik fout heb gedaan?

Alvast bedankt Joenus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 22:12

painkill

Pain(k)(ill)

Dat is waarschijnlijk een Itunes link die via je webbrowser werkt, dus plak hem eens in een andere browser ;)

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenus
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Dankje ! echt super

Joenus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 22:12

painkill

Pain(k)(ill)

Was dat nou zo moeilijk? :p

Welke browser deed het trouwens niet, en welke wel?

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, en ben al 3 uur bezig om het probleem te zoeken, maar ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb de link in mijn emailbox gekopieerd en geprobeerd om hem te openen in een andere IE pagina...., helaas krijg ik nog steeds te zien dat ik me account niet geverifieerd.

Help!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
iTunes mag in iPods, iPhones & iTunes. Dus ook deze wordt verplaatst :Y)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1