Toon posts:

IBM Deskstar 75 GXP 45 GB kopen of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb besloten om die van 45 GB te komen, maar ik twijfel nog steeds. Door reactie van sommigen hier in Tweakers.
Zal ik het kopen of niet kopen?

Reacties graag !!!!!!!!!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Clint Oostbos kan gerust een IBM Deskstar 75 GXP 45GB kopen, why not? Als IBM rommel verkocht bestonden ze niet meer.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Mij bevalt ie zeer goed :)

Verwijderd

Ik heb de 30 gieg versie en helaas was mijn [topic=136098]

edit:typo

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:37

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Mijn DTLA-307030 doet het al een tijdje prima, en ik moet zeggen dat ie razendsnel overkomt! (maar dat is m'n gevoel ;))

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gefeliciteerd: U heeft de 1000000000ste posting met dit onderwerp... U heeft gewonnen: Mijn tweeledig advies:

1. Gebruik in het vervolg de search, de afgelopen weken heb ik de ene na de andere topic gezien over of IBM nu wel of niet goed is...

2. Kopen, ik heb 3 IBM schijven in mijn PC, ze zijn niet te verslaan door welke Maxtor, Seagate of Western Digital schijf dan ook... Zeker geen slechte keus. Je kunt hoogstens wachten op de opvolger, die moet toch haast sneller zijn? Die 75GXP is onderhand al wat verouderd (en nog de snelste :))... Ik haal nog steeds de 75MB/s sequential, dus ik ben zeer tevreden (vooral met videobewerking is dat lekker)...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Mijn Abit KT7-raid werkt niet lekker met 2 verschillende IBM-schijven. Ban schijf naar schijf schrijven resulteert in een freeze.

Ik heb een 2e 45 gig gekocht, ga ik raid draaien en pleur ik die 13,5 gig er uit. Ik hoop dat dat de oplossing is.

One of the animals has left its cage today.

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

IBM rocks! Ik heb de 45 GB versie op 7200 rpm en ben daar zeer tevreden over.

Verwijderd

MegaJurk heeft gelijk...heerlijke harde schijf....:)

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:42
2 45 gb ibms op een fastrak 100
sneeeeeeeeel snel

Het is bekent dat IBM's en die brakke highpoint niet altijd lekker willen .. dit is een probleem van de highpoint

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

10 goto spookster;
20 goto 10;
30 end;

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• 456
  • Niet online

456

nitenite wrote:
Het is bekent dat IBM's en die brakke highpoint niet altijd lekker willen .. dit is een probleem van de highpoint
Hoe is dat te verhelpen? Je IBM op een ide zetten?

• En1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-03 03:58

En1

gewoon kopen
heb dr ook 2
werken perfect gaan binnekort op RAID 1 samen

Maximum effort - Deadpool

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 20:41 schreef Clint-Eastwood het volgende:
Ik heb besloten om die van 45 GB te komen, maar ik twijfel nog steeds. Door reactie van sommigen hier in Tweakers.
Zal ik het kopen of niet kopen?

Reacties graag !!!!!!!!!
Zekers doen! ik heb die schijf ook, en hijs is supersnel en super stil!

ik wil er zelfs nog een hebben voor RAID 0 8-)

Verwijderd

Op vrijdag 02 maart 2001 00:02 schreef Grrrrrene het volgende:
Gefeliciteerd: U heeft de 100000000ste posting met dit onderwerp... U heeft gewonnen: Mijn tweeledig advies:

1. Gebruik in het vervolg de search, de afgelopen weken heb ik de ene na de andere topic gezien over of IBM nu wel of niet goed is...

2. Kopen, ik heb 3 IBM schijven in mijn PC, ze zijn niet te verslaan door welke Maxtor, Seagate of Western Digital schijf dan ook... Zeker geen slechte keus. Je kunt hoogstens wachten op de opvolger, die moet toch haast sneller zijn? Die 75GXP is onderhand al wat verouderd (en nog de snelste :))... Ik haal nog steeds de 75MB/s sequential, dus ik ben zeer tevreden (vooral met videobewerking is dat lekker)...
Wat zeik je nou met je search man, is het nou zo moeilijk om iemand nou even een advies te gevens sjeeeees... :(

Greetz

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Doen! Ik heb 2 Deskstar 75GPX'en van 45 gieg, een vriend van mij heeft een 60 gb versie en m'n vader de 30 gb versie. Doen het allemaal ontzettend snel (geen andere IDE drive kan hieraan tippen) en zonder problemen.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• 456
  • Niet online

456

Oke, Burat: Doen het allemaal HEEL snel. Kun je dat bewijzen?
Ik bedoel: Heb je sisoft ofzo waar het aantal mb/s uitkomt? Ben ik beetje benieuwd naar :)

Gr. Marc

Verwijderd

is het eigenlijk al bekend wanneer de nieuwe versie komt en wat de specs zijn?
Pagina: 1