Ik heb besloten om die van 45 GB te komen, maar ik twijfel nog steeds. Door reactie van sommigen hier in Tweakers.
Zal ik het kopen of niet kopen?
Reacties graag !!!!!!!!!
Reacties graag !!!!!!!!!
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
One of the animals has left its cage today.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Verwijderd
Zekers doen! ik heb die schijf ook, en hijs is supersnel en super stil!Op donderdag 01 maart 2001 20:41 schreef Clint-Eastwood het volgende:
Ik heb besloten om die van 45 GB te komen, maar ik twijfel nog steeds. Door reactie van sommigen hier in Tweakers.
Reacties graag !!!!!!!!!
Verwijderd
Wat zeik je nou met je search man, is het nou zo moeilijk om iemand nou even een advies te gevens sjeeeees...Op vrijdag 02 maart 2001 00:02 schreef Grrrrrene het volgende:
Gefeliciteerd: U heeft de 100000000ste posting met dit onderwerp... U heeft gewonnen: Mijn tweeledig advies:
1. Gebruik in het vervolg de search, de afgelopen weken heb ik de ene na de andere topic gezien over of IBM nu wel of niet goed is...
2. Kopen, ik heb 3 IBM schijven in mijn PC, ze zijn niet te verslaan door welke Maxtor, Seagate of Western Digital schijf dan ook... Zeker geen slechte keus. Je kunt hoogstens wachten op de opvolger, die moet toch haast sneller zijn? Die 75GXP is onderhand al wat verouderd (en nog de snelste)... Ik haal nog steeds de 75MB/s sequential, dus ik ben zeer tevreden (vooral met videobewerking is dat lekker)...
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd