Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Twee versies Acrobat, Firefox / Opera pakt de verkeerde

Pagina: 1
Acties:

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-11 20:11
Om tegen malware beschermd te zijn heb ik Acrobat Reader 9. Daarnaast heb ik de verouderde professionele versie Acrobat 7 om zelf documenten te maken. Windows (dat wil zeggen Verkenner, ToTal Commander ea) opent documenten in 9 zoals ik wil. Echter, Firefox, Opera en IE7 openen pdf documenten in versie 7. Zojuist had ik een virus nadat een website op de achtergrond een pdf opende in Acrobat 7. Daarop heb ik mijn laatste image (Windows XP) terug gezet. Nu wil ik dat Firefox en Opera pdf's gaan openen in versie 9. Weet iemand hoe ik dat instel?

[ Voor 10% gewijzigd door pmeter op 21-07-2009 23:35 ]

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:57

Onbekend

...

Ga naar Extra->Opties en dan naar het tabblad Toepassingen. Hier kan je allerlei programma's instellen.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

^^^ dat is dus met firefox (tools -> options, applications tab in engelse versie)

[ Voor 51% gewijzigd door leuk_he op 21-07-2009 23:32 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-11 20:11
Okee ik heb Firefox handmatig op Acrobat 9 gezet. Echter, de pdf opent nog steeds in Acrobat 7. In Opera en IE (Toptic start aangepast) opent ook Acrobat 7 terwijl in Windows (XP) Acrobat 9 standaard is....

[ Voor 13% gewijzigd door pmeter op 21-07-2009 23:44 ]

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Heb je in acrobat 7 de instellingen al nagelopen? Volgens mij is/was het zo dat die aan je systeem aan het vertellen is dat die de default PDF-opener is

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Opera, tools, preferences, tabblad advanced, download, en je kan instellen of je pdf met een plugin, of een programma wilt openen,... ziet er vrij foolproof uit, maar heb helaas geen 2x acrobat om't mee te testen.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Pagina: 1