Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Favoriten automatisch inklappen in IE8

Pagina: 1
Acties:

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Topicstarter
Sinds kort heb ik widowns en IE opnieuw geinstalleerd op de PC van m'n ouders. Door het kopierren van de favoreiten folder krijg had ik snel alles weer bij't oude. Alleen een rare instelling, heb ik geen idee hoe te maken. Omdat er erg veel favorieten zijn, zijn deze keurig onder verdeeld in folders. Als je op een folder klikt, opent deze. In de oude situatie 'sluiten' deze folders weer zodra je een andere folder opent. Nu blijven folders open totdat je ze handmatig sluit. Weet iemand waar je dit in kan stellen?

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• Luxx

Luxx

Topicstarter
*bump* niemand die dit weet?

• OkselFris
  • Laatst online: 09-11 19:59

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Dat is volgens mij niet mogelijk. Dit is een optie die ik meestal ook als eerste zoek in een browser, maar helaas is het geen optie die standaard in een browser zit. In IE8 heb ik nog niks gevonden, in Firefox kan het alleen via een Bookmark plugin.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:57

Onbekend

...

Weet je zeker dat die vorige versie ook IE8 was?

Speel ook Balls Connect en Repeat

• mstoel
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-11 17:13
Ik heb in IE8 de menubalk geactiveerd en benader ook altijd vanuit daar mijn favorieten. Dit heeft als voordeel dat je geen last hebt van het beschreven probleem, misschien een ideetje?

• Luxx

Luxx

Topicstarter
mstoel schreef op zondag 26 juli 2009 @ 00:04:
Ik heb in IE8 de menubalk geactiveerd en benader ook altijd vanuit daar mijn favorieten. Dit heeft als voordeel dat je geen last hebt van het beschreven probleem, misschien een ideetje?
Werkt idd voro mij, maar mijn ouders zijn conversatiever....
Gelukkig heb ik het zelf alsnog gevonden, voor de liefhebber/search:
Extra-> internet opties -> geavanceerd -> webpagina's bekijken -> "Niet gebruikte mappen in geschiedenis en favorieten sluiten" aanvinken, een reboot, en het werkt. (aka kan slotje op).

Pagina: 1