Ik heb sinds een paar dagen de testversie van office 2010 draaien. Ik moet zeggen dat de look en feels niet veel mooier zijn geworden vanaf 2007. Outlook heeft bv minder effect en 3d randjes bij afspraakblokjes. Maar nou probeer ik in outlook de out of office assistant te vinden. Alleen ik kan hem nergens meer vinden, iemand een idee of deze eruit gesloopt is? Heb al lopen googlen maar kon niks vinden. Zag ook geen ander topic over de beta.
de out of office assistant zit naar mijn weten alleen in de OWA. (dat was dacht ik bij 2007 wel zo?).
Jouw outlook kan toch geen OOO melding terug mailen als je pc uitstaat/ outlook niet draait?
Ik meen dat je hiervoor Exchange server moet draaien. dan kan je daarop inloggen via de browser, en dan je OOO instellen.
Correct me if I'm wrong.
Jouw outlook kan toch geen OOO melding terug mailen als je pc uitstaat/ outlook niet draait?
Ik meen dat je hiervoor Exchange server moet draaien. dan kan je daarop inloggen via de browser, en dan je OOO instellen.
Correct me if I'm wrong.
eerst kijken dan zeiken
Ehmm pfff te lang gewerkt vandaag. Denk dat ik me ga schamen en een slotje vraag. Je theorie klinkt inderdaad vrij logisch
Afwezigheidsassistent is alleen aanwezig i.c.m. Exchange. Dan kun je het instellen in Outlook of via OWA.
Outlook 2007 heeft ook gewoon de OOA, maar die is alleen te openen als je via Exchange werktbratos schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 22:23:
de out of office assistant zit naar mijn weten alleen in de OWA. (dat was dacht ik bij 2007 wel zo?).
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik kwam deze toevallig tegen omdat ik zelf ook op zoek was naar die functie, en even voor de duidelijkheid, als je wel connected bent met Exchange, kun je het vinden bij File --> Automatic Replies
Pagina: 1