VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
Overigens kan dit wel lang duren, maar met Xfree86 alleen ben je er nog niet. Je moet ook nog een windowmanager en dergelijke hebben
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Verwijderd
Als je daarna bijvoorbeeld nog KDE2 wil installeren, dan heb je nog aardig wat tijd nodig (oa. QT en de verschillende sources van KDE2 installeren)
Ik heb hem hier ook op een systeem gecompileerd en die werkt perfect. Binnenkort compileer ik hem ook op m'n LinuxFromScratch systeem, zodat alles lekker geoptimaliseerd is:)
Screenshot:
www.stack.nl/~mth/temp/antialias.png
In de release notes staat hoe je dit werkend krijgt:
xfree86.org/4.0.2/RELNOTES4.html#21
"This is the noise that keeps me awake."
helpt het ook als ik X met een athlongeoptimaliseerde (of eigenlijk Duron) compiler bouw? gcc maakt normaal toch 368 binaries? of zit ik nu HEEL fout?
Zucmantaks, nu 💰 !
Maar als je je kernel al gecompiled hebt met de juiste support dan pakt het configure script dit wel mee en vertelt het aan je gcc!
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Zucmantaks, nu 💰 !
Verwijderd
Verwijderd
Is het trouwens al iemand gelukt om X multi=trheaded te laten compilen (lees meerdere make processen...)
Zucmantaks, nu 💰 !
start 4 threads.
wat doet make -j0
denkje
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
Had ik dus al geprobeerd (-j16) maar dan gaat ie stug nog 1 process starten... Hij gebruikt trouwes ook imake ofsowOp vrijdag 02 maart 2001 15:20 schreef TD-er het volgende:
make -j4
start 4 threads.
wat doet make -j0
denkje(doe dat niet met een groot project zoals een kernel of XFree., tenzij je een gig geheugen hebt )