Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[HTPC] Fan mod 2x 60mm vervangen voor een stille 120mm fan

Pagina: 1
Acties:

• player-x
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 14-11 22:18

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Heb op mijn SilverStone Lascala LC03 een fan mod gedaan heb deze case al een paar jaar maar van de zomer begon hij lawaai te maken met name toen ik mijn passieve 7600GT voor een 4770 video kaart vervangde werd behoorlijk warm.

Dus als een echte tweaker de slijptol in mijn case gezet >:)

Dit zijn de foto's van het resultaat, en de case is nu geheel stil.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

• Xenomorphh
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 14-11 13:03

Xenomorphh

Soep met Ballen

dat heb je wel netjes gedaan!

maar ik vraag me af ik zie daar nogal een flinke kier zitten bij de boven plaat(die schuine) verstoord die niet ontzettend de airflow? of is dit dicht gelast?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• DJ-Visto
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 29-10 21:21

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Ziet er goed uit! Maar de vraag, is deze fan ook wel stil? ;) topic titel lezen is een kunst..

DJ-Visto wijzigde deze reactie 21-07-2009 21:32 (24%)

• A.Dragstra
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22-10 21:52
Creatief!, Ik wou dat ik die apparatuur had :O

• hood
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 14-11 20:57
Ik vind je lassen niet erg mooi die zou ik nog even mooier slijpen. Verder top idee ziet er wel gaaf uit

Never fall in love with your own design!

• player-x
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 14-11 22:18

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
quote:
Xenomorphh schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 21:20:
maar ik vraag me af ik zie daar nogal een flinke kier zitten bij de boven plaat(die schuine) verstoord die niet ontzettend de airflow? of is dit dicht gelast?
Nee die word af gedicht door die rubberen flap, had thuis even snel gemeten, en vergeten dat de deksel ook nog er op moet kunnen, daarom even een stukje er uit geslepen.
quote:
hood schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 00:22:
Ik vind je lassen niet erg mooi die zou ik nog even mooier slijpen.
Tja 0.7mm RVS plaat is moeilijk om te lassen, vervormt en smelt zo gouw weg, moest dus op hele lage stroom lassen, ziet er daarom niet zo mooi uit.
Maar is ook niet zo heel belangrijk zit allemaal aan de achterkant en de achterkant heeft geen oogjes
;)

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True