Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] MCE Antenne switch / browse antenne signal

Pagina: 1
Acties:

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen.

Ik heb vandaag een NES aangeschafd die in nieuwstaat is, die heb ik keurig netjes aangesloten via de bij geleverde antenne splitter.

Achterin mijn TV kaart geduwd, samen met mijn TV-signaal.

Nu zit ik in MCE te zoeken naar een video2 / ext2 optie die ik nergens kan vinden.
ik heb daarna de isntelling gerest en MCE alles opnieuw laten vinden.

Ik blijf tot verbasing alleen mijn zender aanbod zien die UPC mij aanbied, maar geen NES signaal.

Nadat ik op google niet veel heb kunnen vinden heb ik maar besloten mijn vrienden op GOT hiermee lastig te vallen :P

Heeft iemand van jullie een idee, hoe je handmatig door het totale antenne aanbod die je in je PC propt kan zoeken?
Mijn dank is groot.

- Als mijn Tv signaal eraf ligt functioneerd de NES wel.
Allleen werkt die weer vetragend :S wat irritant is als je een spel speeld

[ Voor 8% gewijzigd door Zakkenwasser op 21-07-2009 20:49 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik begrijp hieruit dat je in een Operating System forum een vraag stelt over de fysieke aansluiting en werking van elektrische signalen over een COAX kabel?

Pondered not about your problem correctly, you have, my young padawan :+

>> OH dan maar.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

/me mompelt iets over het register en manual tuning

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:22
Ik wil niet lastig doen, maar waarom sluit je hem niet direct via cvbs aan? Grote kans dat er op de frequentie waar de rf modulator (dat grijze kastje) op uitzend al een upc zender zit en dan zie je dus niks. De kabel zit tegenwoordig nogal vol. Maar je kan een NES ook gewoon via scart aansluiten, dan heb je behoorlijk beter beeld en geen gezeik dat je normale tv kanalen ook slechter beeld geven door die rf modulator.

Overgens is het niet speelbaar via je pc omdat het signaal er veel te lang over doet vanaf je NES tot aan je scherm. Als je hem aan de pc hangt worden de signalen eerst omgevormd naar een mpeg stream en dat duurt helaas te lang. En dat kan je ook niet verhelpen behalve hem direct aan je tv te hangen.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek