Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Reactie op reactie @ nieuwsitems

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 18:52
Hallo,

Ik kom niet zo vaak op het forum, dus mijn excuus als dit onderwerp hier niet goed staat.

Mijn vraag is waarom de reacties op o.a. nieuwsitems niet meer onder elkaar gezet worden?
Normaal reageer je op een bericht, en deze wordt dan als zodanig geplaatst. Maar kijk ik verder in het bericht dan zie ik dit nergens terugkomen. Kijk ik een tijdje later terug naar mijn eigen reactie dan staat deze gewoon onderaan de lijst alsof het een losse reactie is.

Is dit ergens een fout op of is hier een bewuste keuze voor gemaakt? En als het bewust is lijkt het me logisch dat die knop dan gewoon verwijderd wordt.

Graag hoor ik waarom dit nu al een tijdje zo is, want reageren op een reactie (omdat iemand bijvoorbeeld een vraag steld in zijn/haar reactie) is zo praktisch onmogelijk. Ja, enkel met een quote, maar daar is die knop niet voor...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt bij je layoutsettings kiezen of je de posts genest wilt hebben of niet. Wat jij wilt is de geneste layout en uit je verhaal begrijp ik dat je die nu niet gebruikt.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je kunt in je Layout settings bij Reactieweergave een geneste layout of een platte layout zetten, als ze gewoon recht onder elkaar staan zonder enige structuur behalve op plaatsingstijd staat ie waarschijnlijk op Plat ipv threaded.

edit:
:w TERW_DAN

[ Voor 4% gewijzigd door Wiethoofd op 21-07-2009 20:18 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dus, tis nog gewoon mogelijk wat je wilt, not a bug :Y)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.