[css/flash] Chrome werkt wel maar IE en firefox niet *

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha1234
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-12-2021
GELUKT THNX

[ Voor 107% gewijzigd door Micha1234 op 22-07-2009 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Widths en heights in percentages luisteren volgens mij alleen, als alle parent elementen in de hiërarchie een positie hebben, zoals position: relative.
Maar ik weet niet of dit echt zo is en of dit ook daadwerkelijk je probleem is...

Sowieso zien de widths en heights van je divjes er bijzonder uit, met die kromme percentages ;) Maargoed dat komt vanzelf wel.

[ Voor 21% gewijzigd door plofkip op 21-07-2009 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha1234
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-12-2021
Maar ik heb bij de andere elementen (de knoppen en header etc) ook geen positie aangegeven en die werken wel allemaal ook in andere browsers. Alleen bij de flash gaat hij moeilijk doen. Dus dat kan dan toch niet de oorzaak zijn?

Voor de zekerheid maak ik de pagina even opnieuw en dan met posities en de div's anders opgebouwd. (zodat ik niet 200 etc moet aangeven) als dat is gedaan laat ik even weten of hij het doet.

Iemand anders nog een suggestie?
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 13:38

Zoefff

❤ 

Het is fijn dat het gelukt is, maar het is op zich ook wel leuk als je het probleem zou kunnen laten staan en de oplossing met ons zou delen! Zo heeft iemand er in de toekomst misschien ook nog wat aan, of kan iemand dit via Google hier vinden :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
:w het was ons een genoegen je te mogen helpen.

Je beseft dat 't nou niet echt netjes is om je TS leeg te halen? DM ( Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/dm.gif ) me even als ik je Topicstart mag terugzetten uit de diff. Je TS leeg gooien is niet nodig op een topic als je je oplossing hebt. Zie daarvoor ook onze faq betreffende topiceinde; sterker: we zien ook graag wat de oplossing was.

[ Voor 111% gewijzigd door RobIII op 23-07-2009 19:52 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.