Toon posts:

iPhone 2G oplaad- en aansluitproblemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleempje. Ik heb al ruim een jaar een iPhone 2G, en heb er nooit echt grote problemen mee gehad. Tot nu..

Als ik mijn iPhone probeer aan te sluiten op mijn PC of mijn lader geeft hij geen kick. Normaal geeft hij dan een seintje dat hij aan het opladen is maar nu helemaal niets.

Wat ook raar is, dat hij wel gewoon oplaad, dus ik weet dat de kabel niet kapot is. Als ik trouwens de iPhone op een ander kabeltje aansluit doet hij precies hetzelfde.

Als ik de iPhone in zo'n iPhone jukebox geval met boxen aansluit geeft hij wel aan dat hij is aangesloten en kan ook gewoon muziek via de boxen afspelen. Maar weer het probleem, hij geeft niet aan dat hij aan het opladen is.

Dat is in principe nog niet zo'n groot probleem, daar kan ik mee leven. Alleen iTunes ziet de iPhone ook niet meer, dus kan mijn iPhone niet meer syncen. Ook heb ik het probleem sinds kort dat ik mijn iPhone niet meer kan uitzetten. Als ik hem uitzet reboot hij automatisch weer.

Kortom, ik kan opladen, niet synchroniseren en hij geeft ook geen seintje dat hij aan het opladen is.

Mochten mensen weten wat ik voor computer heb: Ik heb een Mac en draai momenteen OS X 10.5.7. Dat moet genoeg info zijn toch?

Alvast bedankt voor jullie hulp, ik heb zoveel informatie als mogelijk gegeven:)

PS: Ik ben al wel naar een Apple Retail Store geweest maar daar willen ze me niet helpen aangezien de 2G nooit in Nederland is uitgekomen. En ik dacht zo dat Apple mensen zo behulpzaam en aardig waren.. :/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2009 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou zeggen dat er iets in je connector niet lekker zit. een oplossing daarop weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 17:16
heb je al geprobeerd of itunes de iphone wel herkent als die in recovery mode gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem even in recovery mode gezet en op het scherm van de iPhone staat dat hij is geconnected aan iTunes.

Maar als ik in iTunes lijkt het weer net of de iPhone niet is aangesloten, niets dus.:(