[iPod touch] batterij probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devos50
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 13:50
Hallo allemaal, ik heb gisteren een Ipod Touch gekocht van 8 GB. Thuis gelijk uitgepakt, geupgraded naar de nieuwe OS 3 en gejailbreakt :P . Ging allemaal heel goed, eerste keer jailbreaken wou niet lukken, maar na een herstel wel. Toen heb ik een aantal spelletjes gedownload met installous/cydia en geinstalleerd.
Nu ondervind ik het probleem dat mijn accu zeer snel leeg is. Met gamen ong. 1,5 uur en dan is hij leeg, terwijl op de apple site staat dat hij min. 3+ uur aan games aan kan. Kan dit door de OS3/jailbreak komen? En zou ik dan de jailbreak eraf moeten halen? Ik zou dat niet zo heel erg vinden, maar ik erger me er wel aan dat mijn accu zo snel leeg is. Als ik die jailbreak er dan afhaal, kan ik dan nog steeds de (gratis) games downloaden van de sites die installous geeft (bij sources)? Of zou ik terug moeten gaan naar de vorige OS (2.2 geloof ik)? Of terug gaan naar de apple store?

Bedankt voor een antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Gewoon simpel 3.0 herstellen en een paar spellen uit de App Store installeren wijst uit of het aan de jailbreak ligt of gewoon aan de manier waarop je je touch gebruikt.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devos50
Probleem opgelost :) , ik heb naar Apple gebeld en ze zeiden dat een laadcyclus 4 uur duurt, terwijl er bij mij al na een half uurtje zo'n stekkertje in die batterij staat (dat betekent dat hij helemaal opgeladen is). Bij apple zeiden ze dat ik me daar niets van aan moest trekken en gewoon 4 uur op de lader moet zetten. Dat heb ik gedaan, en de batterij gaat nu veel langer mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
devos50 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 08:10:
Probleem opgelost :) , ik heb naar Apple gebeld en ze zeiden dat een laadcyclus 4 uur duurt, terwijl er bij mij al na een half uurtje zo'n stekkertje in die batterij staat (dat betekent dat hij helemaal opgeladen is). Bij apple zeiden ze dat ik me daar niets van aan moest trekken en gewoon 4 uur op de lader moet zetten. Dat heb ik gedaan, en de batterij gaat nu veel langer mee ;)
Dat stekkertje geeft alleen maar aan dat hij aan het opladen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devos50
Alsatian schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 09:39:
[...]

Dat stekkertje geeft alleen maar aan dat hij aan het opladen is.
Dat is toch zo'n bliksempje? Bij een stekkertje is hij volgens mij al opgeladen :?
Bij gamen, hoe lang gaat de batterij dan bij jullie mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
devos50 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 15:03:
[...]

Dat is toch zo'n bliksempje? Bij een stekkertje is hij volgens mij al opgeladen :?
Nope.
Pagina: 1