Hallo,
Ik heb vandaag mij computer, in elkaar gezet.
Alles zit er in, maar hij werkt niet...
Mijn systeem:
Intel Core duo E8400
ATI Raedon Sapphire HD 4890
4GB Kingston Ram DDR 2
AO 400W Voeding
Asus P5k Se/Epu (Socket 775)
WD 500 GB HDD.
120mm casefan
Ik heb de handleiding doorgenomen(die bij het moederbord zat), alles nagecheckt.
Als ik hem opstart, blaast de voeding(zoals normaal), en gaat de fan draaien(zoals normaal).
Op het moment, waar je normaal het startscherm van ASUS ziet, een piep hoort, en vervolgens de bios voorbijkomt, gaat hij uit, en restart hij.
Hiermee gaat hij door.
Ik heb de pc tijdelijk uit de case gehaald, om hem in een andere te doen, achteraf bleek dat geen goed plan, omdat niet alles perfect paste(de kabeltjes moesten boven de vid kaart langs, ect.)
Toen heb ik hem weer terug gedaan, en ik weet 100% zeker dat er geen onderdelen beschadigd zijn.
Wat kan het probleem zijn?
Ik heb vandaag mij computer, in elkaar gezet.
Alles zit er in, maar hij werkt niet...
Mijn systeem:
Intel Core duo E8400
ATI Raedon Sapphire HD 4890
4GB Kingston Ram DDR 2
AO 400W Voeding
Asus P5k Se/Epu (Socket 775)
WD 500 GB HDD.
120mm casefan
Ik heb de handleiding doorgenomen(die bij het moederbord zat), alles nagecheckt.
Als ik hem opstart, blaast de voeding(zoals normaal), en gaat de fan draaien(zoals normaal).
Op het moment, waar je normaal het startscherm van ASUS ziet, een piep hoort, en vervolgens de bios voorbijkomt, gaat hij uit, en restart hij.
Hiermee gaat hij door.
Ik heb de pc tijdelijk uit de case gehaald, om hem in een andere te doen, achteraf bleek dat geen goed plan, omdat niet alles perfect paste(de kabeltjes moesten boven de vid kaart langs, ect.)
Toen heb ik hem weer terug gedaan, en ik weet 100% zeker dat er geen onderdelen beschadigd zijn.
Wat kan het probleem zijn?
[ Voor 6% gewijzigd door A.Dragstra op 21-07-2009 20:09 ]