Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bluetooth full size muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een full size muis voor bij m'n MacBook. Ik heb een hekel aan fysieke aansluitingen, dus ik wil gebruik maken van de ingebouwde bluetooth ontvanger
De MightyMouse en Microsoft Wireless Laser Mouse 8000 vallen al af omdat deze slecht reageren na een tijdje gebruik. Dit zijn echter de enige 2 die ik heb gevonden die full size zijn.

Kent iemand meer full size bluetooth muizen? :)

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-10 11:36
Trust heeft een BT mouse. Je zou dan niet veel soeps verwachten - maar 't is toch best een aardig apparaat. Bekijken waard zou ik zeggen.

Gravity sucks...

Verwijderd

Topicstarter
Trust heeft op hun site alleen maar mini muizen of 2,4GHz full size muizen. Ik zoek dus een bluetooth full size apparaat

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:10

breinonline

Are you afraid to be known?

Wat is full-size? Geen muis bedoeld voor een laptop, of bedoel je er iets anders mee?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02:33

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Ik heb de microsoft Intellimouse...is bluetooth en werkt prima vind ik...

Is deze:
Afbeeldingslocatie: http://img.2dehands.nl/f/normal/15568627-microsoft-bluetooth-wireless-intellimouse-explorer.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Mike2k op 21-07-2009 19:20 ]

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-11 17:57
2,4GHz zou het truukje moeten doen toch? Dat is dezelfde frequentie die bluetooth gebruikt.
instantedit: Nee, er wordt een dongle meegeleverd die wel 2.4 ghz frequentie heeft. Deze is echter niet bluetooth. :s Hoewel dit wel een mooie muis is en je bijna geen last hebt van de dongle is dit niet wat je zoek. :(

Wat Fastex post ziet er wel goed uit.

http://www.microsoft.com/...9&type=ovr#ProductDetails

@Fastex: Kan je ook makkelijk switchen tussen devices met die unit van je?

[ Voor 28% gewijzigd door HenkEisDS op 22-07-2009 01:33 ]

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03:24
Het voordeel van een losse adapter is dat deze veel minder stroom verbruikt dan bluetooth voor beide apparaten.

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-11 20:30
Apple MightyMouse?

• T.C
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-10 14:18

T.C

Logitech heeft een aantal full-size muizen met BlueTooth

De mijne zat bij mijn wireless desktop MX5500, de muis is volgens mij ook los verkrijgbaar.
Ik was onder de indruk van deze muis en dat is voor het eerst sinds jaren dat ik goede ervaringen heb met Logitech muizen.

Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.

Pagina: 1