Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan om de HTC Touch pro 2 aan te schaffen maar ik twijfel tussen het abonnement van hi en vodafone. De reden voor twijfel is dat vodafone een veel sneller internet levert, wat ik zelf zeer belangrijk vind, 3600 kbs vs 128 kbs (http://www.vergelijkmobie...rgelijk-internet-gsm.html) . Echter is de telefoon via HI goedkoper. Nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met internet op htc touch pro2 met HI ( Eindeloos Online) en Vodafone (Internet blox). Hoe gaat het surfen en het bekijken van filmpjes op het internet?

Ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen..

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Heb zelf de Tytn 2 maar wel met het genoemde abbo; internetten gaat lekker snel en ook filmpjes op bijv. youtube streamen netjes.
Dat laatste hebben in mijn omgeving voornamelijk HI klanten nog wel vaak problemen mee.
Let wel op dat de genoemde snelheden theoretische maxima zijn, die 3600kbs ga je in de praktijk zelden halen, ik zit zelf op grofwat 1,5mbit ipv de theoretische 7,2 die mogelijk is.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
L4m0r schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:16:
Heb zelf de Tytn 2 maar wel met het genoemde abbo; internetten gaat lekker snel en ook filmpjes op bijv. youtube streamen netjes.
Dat laatste hebben in mijn omgeving voornamelijk HI klanten nog wel vaak problemen mee.
Let wel op dat de genoemde snelheden theoretische maxima zijn, die 3600kbs ga je in de praktijk zelden halen, ik zit zelf op grofwat 1,5mbit ipv de theoretische 7,2 die mogelijk is.,
Bedankt voor je reactie! Dit betekent dus ook dat theoretisch 128 kbs nooit gehaald zal worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexvanduist
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-04-2022
Ik heb het inmiddels voor elkaar gewoon even bij hi de toestelinstellingen van de touch pro 1 gepakt en nu werkt het.

Groetjes Alex

Ik heb dan even een vraag aan jou... ik heb zelf ook een tp2 maar krijg echt die internet instellingen niet aan de praat... heb jij nog wat speciaals ingesteld? smsen naar 1300 heeft oook geen zin en op de i site staat ook dat het toestel niet ondersteund wordt.

Alvast bedankt.

Groetjes Alex
L4m0r schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:16:

[ Voor 7% gewijzigd door Alexvanduist op 22-07-2009 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:41
De snelheid van Hi is voor nieuwe abonnees verhoogd van 128 naar 384 kbps. Als je bijvoorbeeld het Hi Xtrasnel abonnement neemt (14,95 ipv 9,95) zit je op een maximale snelheid van 1024 kbps, volgens het ervaringen topic zijn er veel mensen die die snelheid vrij goed benaderen (800-900 kbps).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Alexvanduist schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:33:
Ik heb het inmiddels voor elkaar gewoon even bij hi de toestelinstellingen van de touch pro 1 gepakt en nu werkt het.

Groetjes Alex

Ik heb dan even een vraag aan jou... ik heb zelf ook een tp2 maar krijg echt die internet instellingen niet aan de praat... heb jij nog wat speciaals ingesteld? smsen naar 1300 heeft oook geen zin en op de i site staat ook dat het toestel niet ondersteund wordt.

Alvast bedankt.

Groetjes Alex

[...]
als het goed is zit in settings ergens iets dat 'connection setup' heet, dat download automatisch de goede instellingen (vanaf een HTC server volgens mij).
Pagina: 1