[Database] Prijslijsten + Images gezocht, DB+Website testen

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik vroeg me af of ik ergens prijslijsten met bijbehorende afbeeldingen kan vinden, ik ben pas 6 jaar bezig met het ontwikkelen van een Website / Content Management Systeem. Ik ben momenteel bezig met het testen van de verschillende weergaves voor producten, groepen, gerelateerde, merken, categoriën.en de zoek-functies. En snelheidsverbeteringen van queries.

Ik wil de mijn CMS nu gaan testen in extreme omstandigheden, en daarom wil de pagina/producten database gaan opvullen, vanwege de verschillende image functies is het ook belangrijk dat elk product een plaatje heeft van minimaal 250 pixels (w of h). Ik heb er nu zo'n 4.000 in staan en dit moeten er minstens 400.000 worden, en later mischien wel 4.000.000.

Ik heb zogenaamde Importeer-functies gemaakt om de producten uit bijvoorbeeld Exact Globe 2003, Unit 4 Agresso of MS Access te importeren, en zodoende kan ik vanuit elke bron wel producten importeren.

Helaas heb ik geen lange lijsten met producten (en daarbij behorende afbeeldingen). Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

random lijst met producten en random lijst van afbeeldingen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?

Verder zie ik niet wat dit in SEA doet (Waar hoort mijn topic?).
Software Engineering & Architecture
Het forum voor taalonafhankelijke ontwerpproblemen.
Voorbeelden van zaken die je hier kunt bespreken:
  • Het algoritme dat je ontworpen hebt krijg je niet efficiënt genoeg.
  • Je hebt twijfels bij de database-opzet die je ontworpen hebt.
  • Je weet niet zeker waar je in je OO-ontwerp de verantwoordelijkheden moet leggen.
En verder lijkt het me peanuts om gewoon even wat random producten te genereren :?

[ Voor 51% gewijzigd door RobIII op 21-07-2009 15:01 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.