Hey.
Ik heb gister een nieuw moederbord gekocht en uiteraard gelijk in mijn pc gedaan. Nou is het beste ( Dacht ik ) Om dan ook de pc een schone lijn te geven. Alles er ingeschroefd heb met een omweg draadloos internet en alles moeten installeren omdat mijn DVD station het dus niet doet. Hij geeft hem wel gewoon aan maar als ik hem aanklik dan zegt ie Plaats een schijf of een ander geschikt medium in station E. Tevens heb ik ook al in de Bios gekeken hier wordt hij niet herkent. Ik dacht njah zal wel kapot zijn andere proberen werkt ook niet.. Heb op beide aansluitingen geprobeerd zo wel S-ATA als IDE. Ik zal hier onder ff mijn systeem posten.
Moederbord : XFX MD-A72P-7509
Chipset : nVidia nForce 750a Sli SPP
Processor : AMD Athlon 64 X2 6000+ @ 3100 MHz
Fysiek Geheugen : 4096 MB (2 x 2048 DDR2-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce GTS 250
Harde Schijf : SAMSUNG (200 GB)
DVD-Rom Station :
Monitor Type : 21 inches
Netwerkkaart : Marvell Semiconductor (Was: Galileo Technology Ltd) Yukon 88E8056 PCI-E Gigabit Ethernet Controller
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3
DirectX : Versie 9.0c (maart 2009)
Dat is zo ongeveer alles wat van belang is lijkt mij.
Ik hoop spoedig een antwoord te krijgen.
Mvg Stephan
Ik heb gister een nieuw moederbord gekocht en uiteraard gelijk in mijn pc gedaan. Nou is het beste ( Dacht ik ) Om dan ook de pc een schone lijn te geven. Alles er ingeschroefd heb met een omweg draadloos internet en alles moeten installeren omdat mijn DVD station het dus niet doet. Hij geeft hem wel gewoon aan maar als ik hem aanklik dan zegt ie Plaats een schijf of een ander geschikt medium in station E. Tevens heb ik ook al in de Bios gekeken hier wordt hij niet herkent. Ik dacht njah zal wel kapot zijn andere proberen werkt ook niet.. Heb op beide aansluitingen geprobeerd zo wel S-ATA als IDE. Ik zal hier onder ff mijn systeem posten.
Moederbord : XFX MD-A72P-7509
Chipset : nVidia nForce 750a Sli SPP
Processor : AMD Athlon 64 X2 6000+ @ 3100 MHz
Fysiek Geheugen : 4096 MB (2 x 2048 DDR2-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce GTS 250
Harde Schijf : SAMSUNG (200 GB)
DVD-Rom Station :
Monitor Type : 21 inches
Netwerkkaart : Marvell Semiconductor (Was: Galileo Technology Ltd) Yukon 88E8056 PCI-E Gigabit Ethernet Controller
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3
DirectX : Versie 9.0c (maart 2009)
Dat is zo ongeveer alles wat van belang is lijkt mij.
Ik hoop spoedig een antwoord te krijgen.
Mvg Stephan