Ik heb vorige week gebruik gemaakt van de aanbieding van 1dayfly om een EEE Box B202 te kopen voor 260 euro (incl. verzendkosten). Uiteraard heb ik, voordat ik deze bestelling heb geplaatst, de pricewatch geraadpleegd. Daar zag ik webshops die hetzelfde product voor 269 euro (excl. verzendkosten) aanboden. Verschil kwam daarmee in totaal op 17 euro.
Nu stond er bij de zowel de goedkoopste webshop als in de productbeschrijving op 1dayfly dat het product inclusief USB muis en toetsenbord zou worden geleverd. Nadat het product bezord was bleek dit echter niet het geval te zijn. Na 1dayfly hiermee te hebben geconfronteerd kreeg ik de volgende mail terug:
Ik heb de mogelijkheid het product kosteloos terug te sturen en mijn geld terug te krijgen, maar ik heb liever dat we ons aan de overeenkomst houden. Dit mag ik toch gewoon eisen?
Nu stond er bij de zowel de goedkoopste webshop als in de productbeschrijving op 1dayfly dat het product inclusief USB muis en toetsenbord zou worden geleverd. Nadat het product bezord was bleek dit echter niet het geval te zijn. Na 1dayfly hiermee te hebben geconfronteerd kreeg ik de volgende mail terug:
Nu heb ik natuurlijk een verkoopovereenkomst met 1dayfly gesloten voor het product zoals omschreven op de website. In hoeverre zijn zij verplicht dit na te komen? Het was hierbij niet duidelijk dat het om een druk- of zetfout ging (zoals bij een LCD tv voor 99 euro van de Otto ofzo).Helaas zijn wij verkeerd voorgelicht door de leverancier.
Een muis en toetsenbord zitten nooit bij deze EEE box.
Wij vinden dit ontzettend vervelend, onze excuses hiervoor.
Ik heb de mogelijkheid het product kosteloos terug te sturen en mijn geld terug te krijgen, maar ik heb liever dat we ons aan de overeenkomst houden. Dit mag ik toch gewoon eisen?
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.