Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Kwam er vandaag achter dat Nokia de Surge, die ze onlangs in Amerika hebben geïntroduceerd, ook naar Europa gaat shippen. Voor € 199 euro (excl. subsidies en btw)! Valt me best mee voor zo'n toestel. Hier gaat ie trouwens de Nokia 6760 Slide heten...

Het is een messaging toestel, en hij is een beetje aan de lelijke kant:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/047IzctM6LTSNteWxtfc68v9/full.jpg

Hij staat al op de Nokia pagina:
http://www.nokia.nl/ontde...estellen/nokia-6760-slide

Daar staan trouwens de volledige specifcaties op.

Even wat specs op een rijtje:
- Quad-band GSM/GPRS/EDGE
- 2 megapixel camera
- stereo bluetooth
- GPS-ontvanger
- 128 mb intern geheugen
- MicroSD slot
- 2,5 mm koptelefoonaansluiting
- Symbian S60

Wel jammer dat er geen WiFi op zit. Daar maak ik zelf altijd vaak gebruik van.

Ik ben heel benieuwd of het toestel in Nederland gaat lopen (als ie er komt, maar dat denk ik wel).

Even een korte poll naar aanleiding van dit toestel: in hoeverre speelt uiterlijk mee? Zou je een toestel met vet goeie prijs-kwaliteitverhouding kopen, ook als ie echt heel lelijk is? Ik niet... reputatie is ook belangrijk :-)

[ Voor 12% gewijzigd door een moderator op 31-08-2009 10:33 . Reden: meer info gevonden... ]

Verwijderd

Ziet er best goed uit in het " echt " ik heb net een even gezocht op google en daar staan echte foto's bij. Zo lelijk is hij niet hoor. Ik zou hem best willen hebben

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik weet niet hoor, maar ik vind het wel een mooi toestel eigelijk?
En het lijkt de perfecte telefoon voor mij als opvolger van mijn huidige (6500 slide).
Slider, evengroot ong. maar nu met qwerty (msn fan!), niet te duur, goede batterij.
Ik mag vanaf nu verlengen..en ik hoop dan stiekem ook dat hij erg snel uitkomt (geen zin om lang te wachten meer voor verlenging)!

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-11 18:41
Ik vind hem wel lelijk, maar moet toch even wat opmerken:

Of het is een fout op de nokia site, of de specs van het t.net nieuwsbericht destijds kloppen niet maar volgens nokia zelf beschikt het toestel bijv over HDSPA, wat gewoon tig keer sneller is (in de praktijk) dan GRPS/EDGE (makes sense). Ook zou de telefoon over een 3.2 megapixel camera beschikken, wat toch wel een verschil is met de 2 die eerder aangegeven is.

Zo met de specs die ik las toen het toestel voor het eerst bekend werd gemaakt was het een echte no-go voor mij persoonlijk, maar nu ik de (wss?) real specs lees op de nokia site begin ik hem toch wel te overwegen..

Eerst maar is in het echt zien :)

één is geen, twee is één

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Wackoz schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 03:56:
Ik vind hem wel lelijk, maar moet toch even wat opmerken:

Of het is een fout op de nokia site, of de specs van het t.net nieuwsbericht destijds kloppen niet maar volgens nokia zelf beschikt het toestel bijv over HDSPA, wat gewoon tig keer sneller is (in de praktijk) dan GRPS/EDGE (makes sense). Ook zou de telefoon over een 3.2 megapixel camera beschikken, wat toch wel een verschil is met de 2 die eerder aangegeven is.

Zo met de specs die ik las toen het toestel voor het eerst bekend werd gemaakt was het een echte no-go voor mij persoonlijk, maar nu ik de (wss?) real specs lees op de nokia site begin ik hem toch wel te overwegen..

Eerst maar is in het echt zien :)
De *oude* specs zijn van het Amerikaans uitgebrachte toestel waar hij al op de markt is, ze brengen het toestel in europa iets wat gewijzigd uit (o.a. dus de 3.2 camera).

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• Opdreef
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 22:42
Volgens 2call is hij pas in 4e kwartaal leverbaar. Erg jammer. Ook vreemd dat er nog niets over in pricewatch staat. Leek me nou net een mooie telefoon.

Trouwens: Heeft deze telefoon geen symbian? Dus staat hij niet in verkeerde forum?

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Deze telefoon heeft Symbian OS, S60 rel. 3.2 (zie www.gsmarena.com) .
Ik zit ook op deze telefoon te wachten, niemand kan mij zeggen wanneer deze in nederland uitkomt (ja 4e kwartaal 2009).
En als de prijzen kloppen die ik her en der lees wordt geen dure telefoon.

• Opdreef
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 22:42
Hier is ie al te bestellen:
http://cgi.ebay.nl/Nokia-...hones?hash=item35a41265ad

Vraag me alleen af in hoeverre betrouwbaar is, prijs is wel interessant moet ik zeggen.

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Nokia shop heeft m al wel, maar weet iemand wanneer de witte leverbaar wordt / is ?
Pagina: 1