Travian op het werk spelen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.579 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fudgem
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-08-2024

Fudgem

Fudge the system!

Topicstarter
hallo,

Ik speel al een behoorlijke tijd het online strategie spel Travian. Het probleem is dat ik op mijn werk ook graag wil inloggen, maar dat de site door mijn werk geblokkeerd is. ik heb al geprobeerd om een proxy site te gebruiken, zoals hidemyass etc. Maar deze sites zijn ook allemaal door de server geblokkeerd. Ook heb ik het geprobeerd via sites die gemaakt zijn om travian op je mobiel te spelen, aangezien eentje ervan niet geblokkeerd was, maar de ene site die ik kon vinden, kon alleen op de deense travian server inloggen, en ik speel natuurlijk op de nederlandse server (nl2). weet iemand toevallig een andere site die de mogelijkheid biedt om travian op het werk te spelen, ofwel via een proxy site die nietgeblokkeerd wordt, of een site die voor de mobiel bedoelt is, waar je wel op de nederlandse servers kan inloggen?
Ik gebruik op het werk IE 6, en ik kan vrijwel niets installeren...

AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Of je vraagt het aan je systeembeheerder? :)

Helpen met omzeilen van beveiliging wordt hier niet echt op prijs gesteld.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Is een remote desktop naar je PC thuis een optie ?
Mits dit binnen de policy van je werkgever valt, maar daar gaan wij niet over.

[ Voor 44% gewijzigd door Henk007 op 21-07-2009 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Op je pc thuis iets(remote control zoals logmein installeren en je pc thuis "beheren"

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34
Probeer een portable firefox op een USB stickje te zetten.

http://portableapps.com/apps/internet/firefox_portable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hallo Joris, Henk hier, nee dit stellen wij niet op prijs en daarom is dit geblokkeerd. Bovenstaande is inmiddels doorgegeven aan je leidinggevende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 12:22
shoombak schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 13:06:
Hallo Joris, Henk hier, nee dit stellen wij niet op prijs en daarom is dit geblokkeerd. Bovenstaande is inmiddels doorgegeven aan je leidinggevende.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat is ook een reden om het niet op GoT te vragen ja, de kans is groter dan 0 dat een beheerder meeleest :+

Maar goed, zie ook Het algemeen beleid #verbodenhacken. Het is dus niet de bedoeling om hier over het (hoe) omzeilen van beveiligingen te gaan praten. Leg aan je chef uit waarom het voor je werk nodig is en je bent er. Als er zo weinig te doen is: neem een boek mee en ga lezen/leren. Verveel je lang genoeg en je hebt genoeg geleerd om interessanter werk te kunnen gaan doen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.