Advertentie Computable storend

Pagina: 1
Acties:

• Givanisovic
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-01-2022
De flash-advertentie van Computable is m.i. erg storend. De advertentie speelt een repeterend filmpje af en in beeld staat een glazige play-knop. Het is een vierkante

Deze advertentie vind ik persoonlijk buitengewoon storend. Ten eerste het bewegende beeld, hierdoor is het veel lastiger om de artikelen te lezen, omdat je aandacht steeds wordt afgeleid.
Ten tweede de grote play-knop die suggereert dat je het filmpje zelf kan starten, terwijl er wel doorlopend een filmpje wordt afgespeeld.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Ik heb deze uiting nog niet gezien. Kun je aangeven waar je die bent tegengekomen?

• Givanisovic
Ja, op een nieuwspagina (maar ik weet niet of de advertenties rouleren?), link: nieuws: Downloadsite Zookz alweer offline

[ Voor 8% gewijzigd door Givanisovic op 21-07-2009 12:47 . Reden: Zin klopte niet. ]

• Givanisovic
Ik heb wel een screendump ervan, maar ik kan deze niet uploaden, want ik heb nog geen opslagmogelijkheid bij tweakers.net.

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

• Givanisovic

Verwijderd

Modbreak:Het blocken van banners is niet toegestaan. Mocht je geen banners op t.net/GoT willen, ga dan naar http://tweakers.net/aboshop/

[ Voor 77% gewijzigd door Rataplan op 21-07-2009 15:09 ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ja, want het zal echt een stuk rustiger hier zijn als jij gebanned wordt voor adblocking :z :
4.2 In het bijzonder zal het Lid:
*snip*
12. geen gebruik maken van adblockers of op andere wijze reclame-uitingen weren, anders dan de optie die Tweakers.net het Lid biedt indien hij een betaald abonnement heeft afgesloten.

[ Voor 5% gewijzigd door AtleX op 21-07-2009 14:45 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

AtleX schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 14:44:
Ja, want het zal echt een stuk rustiger hier zijn als jij gebanned wordt voor adblocking :z :
Laten we deze discussie a.u.b. overslaan... schieten we niets mee op en is al zovaak gevoerd.

Tweakers zorgt er altijd voor dat banners (voor zover mogelijk) niet vervelend/opdringerig zijn en als ze dat wel zijn worden ze direct geblokkeerd en als dat niet mogelijk is zelfs de hele banners uitgeschakeld. Ik ken geen enkele andere site die zo netjes (wat advertenties betreft) omgaat met de gebruikers als Tweakers.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 14:42:
misschien nog een tip, installeer een ad blocker. tweakers.net wordt er een stuk rustiger van :)

<knip link>
Moedig vooral iedereen aan om dat te doen, dan stopt Tweakers.net vanzelf een keer omdat de inkomsten opdrogen. Er zijn best verdienmodellen te bedenken op internet, maar een voorwaarde daarvoor is wel dat een site bereik heeft. Bereik heeft een site pas als er ook daadwerkelijk mensen zijn om bijvoorbeeld advertenties aan te tonen.

[ Voor 4% gewijzigd door Wilbert de Vries op 21-07-2009 15:03 ]

• Givanisovic
Wilbert de Vries schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 14:47:
[...]

Moedig vooral iedereen aan om dat te doen, dan stopt Tweakers.net vanzelf een keer omdat de inkomsten opdrogen. Er zijn best verdienmodellen te bedenken op internet, maar een voorwaarde daarvoor is wel dat een site bereik heeft. Bereik heeft een site pas als er ook daadwerkelijk mensen zijn om bijvoorbeeld advertenties aan te tonen.
Daar ben ik het mee eens. Zolang ik nog geen abonnement op Tweakers.net bannervrij heb genomen, wat ik al maanden overweeg, wil ik Tweakers.net zeker helpen door de banners te bekijken. Af en toe klik er zelfs op eentje, omdat ik het een interessante uiting vind.

Maar de banner van Computable vond ik dermate storend, dat ik hier melding van maakte. Ik weet niet wat hier verder mee gedaan wordt / kan worden, maar ik wilde het wel even kenbaar maken bij Tweakers.net. :)

Verwijderd

ik heb de reclame voor tweakers.net weer aangezet. :)
Pagina: 1