Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMrOcean
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-04 14:51
Hey,

ik heb sinds 2 weken een iiyama ProLite E2407HDSV, het beeld scherm werkte perfect en is een hele verbetering tenopzichte van het schermpje bij mijn net book(van1024x600 naar 1920x1080).

ik ging afgelopen week eens checken op updates van Windows xp heb toen 16updates geinstaleerd. Daarna (dus nu) doet mijn beeldscherm het niet meer bij instellingen van 1920x1080. bij alle andere gegeven opties wel maar niet bij het optimale, dan word het beeld geloof ik niet goed doorgegeven want het beeld is om en om een horizontale lijn van het ene beeld en het andere met ondertussen allenmaal wit en zwart er tussendoor.

het beeldscherm kan het wel wand als ik me pc afsluit en dan weer opstart allebij met mijn beeldscherm ingeplugd geeft hij het goed weer tot het punt dat het blauwe inlogscherm is geladen dan vind hij opeens dat het niet meer lukt.

ik heb dus het vermoeden dat het licht aan de windows updates wand ik heb voor de rest alleen maar de nieuwste IE geinstaleerd omdat windows daar maar om bleef zeuren verder heb ik niets gedaan wat instellingen kan hebben gewijzigd. ik heb na het probleem is opgetreden opnieuw een virus scan(free AVG) gedaan dus dat zal het ook niet zijn. nog een reden dat ik denk dat het daaraan licht is omdat hij het 2 weken gewoon heeft volgehouden.

hier een lijstje met meschien handige info
Beeldscherm
iiyama ProLite E2407HDSV
netook
asus eee pc
programma wat meestal beeldschrm enz regeld
intel graphics media
(ik heb het ook via het configuratie scherm geprobeerd)

alvast bedankt voor het lezen en eventueel de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baky007
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-12-2022
Ik denk dat het ook aan je Windows zit bij mij is het sinds ik mijn Windows heb ge-update duurt het soms wel één uur voor dat hij opstart. wat je kan proberen is de updates te verwijderen, (als het echt aan de updates licht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BUR
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-05 09:42

BUR

...aan het typen

FF je software voor je videokaart deïnstalleren vervolgens wil Windows opniew opstarten, bij de opstart kiest windows vervolgens een goed werkend drivertje voor je uit. Ik heb zelf wel eens problemen met ATI catallyst etc die heb ik op een zelfde manier opgelost. de topic is oud maar voor de zoekende tweakers wel een handige tip!!!!!!!!!!