Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Gaat dat werkelijk iets toevoegen. Ik vind blogs zo subjectief dat ik het persoonlijk niet zo zie zitten. Sowieso verschilt de kwaliteit binnen een blog ook weer per post. En je krijgt misschien ook dat een select groepje Tweakers die elkaar de hoogste rating gaat toebedelen...
Heb je deze topics ook al gezien?
JoWannes' Blog: Beste redactie - I.v.m. TweakBlogs
Tweakblogs onderverdelen naar onderwerp.
Ik zou eerder voor een rating per blog post gaan dan een rating voor een hele blog. Ik wacht zowiezo op enige vorm van filtering want het aantal enorm slechte blogs overschaduwt de gemiddelde en betere blogs op dit moment behoorlijk. Dit komt natuurlijk ook omdat de prijs van een blog in de karmastore niet zo heel erg hoog ligt en de drempel om een blog te beginnen blijkbaar behoorlijk laag is.
JoWannes' Blog: Beste redactie - I.v.m. TweakBlogs
Tweakblogs onderverdelen naar onderwerp.
Ik zou eerder voor een rating per blog post gaan dan een rating voor een hele blog. Ik wacht zowiezo op enige vorm van filtering want het aantal enorm slechte blogs overschaduwt de gemiddelde en betere blogs op dit moment behoorlijk. Dit komt natuurlijk ook omdat de prijs van een blog in de karmastore niet zo heel erg hoog ligt en de drempel om een blog te beginnen blijkbaar behoorlijk laag is.
[ Voor 43% gewijzigd door Bor op 21-07-2009 10:49 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Hm op onderwerp is ook moeilijk, grootste probleem is gewoon dat ik door de hoeveelheid nieuwe posts het soms moeilijk vindt de interresante ertussen uit te vissen...
Aangezien een blog natuurlijk iets persoonlijks is mag natuurlijk van mij iedereen daar spuien wat ie wil, maar een rating per blogposts zou dan al snel de leuke/beste/interresanste posts bovenaan laten drijven
Aangezien een blog natuurlijk iets persoonlijks is mag natuurlijk van mij iedereen daar spuien wat ie wil, maar een rating per blogposts zou dan al snel de leuke/beste/interresanste posts bovenaan laten drijven
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Je kunt er natuurlijk voor kiezen om blogposts (en dus niet een hele blog waar soms waardeloze en soms briljante posts op staan) te raten met een sterren achtig systeem en dit bijvoorbeeld aan te vullen met "andere viewers bekeken ook:".
Een manier om hele blogs te filteren uit bv de tracker zou bij mij ook welkom zijn.
Een manier om hele blogs te filteren uit bv de tracker zou bij mij ook welkom zijn.
Dat is toch ook precies de bedoeling: de interessante en leuke posts uit de troep filteren? Het spoort de blog schrijver misschien ook aan om meer interessante blog posts te maken ipv meer twitter achtige posts.Aangezien een blog natuurlijk iets persoonlijks is mag natuurlijk van mij iedereen daar spuien wat ie wil, maar een rating per blogposts zou dan al snel de leuke/beste/interresanste posts bovenaan laten drijven
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum