Toon posts:

Logitech Quickcam Express

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik zit hier nog fijn op me werk en zoek erg dringend naar specificaties van de Logi Quickcam Express... heeft iemand een link ? op www.logitech.com staan geen specs zoals max. resolutie enzo, erg slordig als je het mij vraagt. Of ik word blind natuurlijk 8-)

Anyone ?

Verwijderd

De hoogste resolution is 320x240 en als ik jouw was zal ik hem NIET kopen.
Je kunt er beter 100piek bijleggen en een goede Philips Vesta Pro te komen.

Ik heb zelf eerst ook een Logitech gehaald maar ik vond het beeld zo bagger, dat ik maar een Philips heb gekocht, en wat een SUPER ding.
Resolutie van 800x600 ! en goed beeld in het donker, dat is bij de Logitech echt verschrikkelijk.

GA VOOR DE VESTA !

Verwijderd

Topicstarter
Mja, nah, ik weet niet, het is slechts een cadeautje voor een vriend van me, en als ik um op me werk koop betaal ik er slechts 74 gulden voor, is nog wel redelijk, vesta wor alweer prijzig...

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 13:59
idd, logitech quickcam :r
hier een plaatje Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~s.overkamp/joost/case/5.jpg

-

Verwijderd

Tja, dan weet ik het ook niet meer :)
Hij heeft in iedergeval :

Frames : 30
Resolutie : 320X240 MAX

Geen Mic, Geen snapshot knop

Anders probeer hem eens uit ????

Maar ik heb er spijt van gehad, maar misschien vind je vriend hem wel goed :+

Anyway,

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmm, ik moet inderdaad zeggen dat dat niet super is enzo... euhm, ligt dit niet gewoon aan scherpdraaien van de lens ofzo ? want dis wel heeeeeeel erg vaag... :?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/traveler/kerst.jpg

hier eentje van kerst 2000 met de Vesta Pro van Philips ! :)

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 09:16
Ik heb een logitech quickcam, en al is het beeld niet haarscherp, en is de resolutie laag.. ik gebruik dat ding alleen maar om af en toe met iemand te video-chatten.
ICQ+cam dus.. En daarvoor issie prima !
Ik hoef geen 1024x768x32@100FPS.
Het ligt er net aan waar je het voor wilt gebruiken.

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

Verwijderd

Topicstarter
Hehehe, lekker sneeuw :) Lijkt net de wijk waar ik woon joh. Maar goed, mja, weet je, ik heb al een Philips Vesta hehe, tis maar cadeautje, en dan vind ik dat net ff te prijzig worden... Andere webcam in dezelfde prijsklasse misschien?
Pagina: 1