Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Excel 2007 groeperen en kolommen verbergen

Pagina: 1
Acties:

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:41

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Topicstarter
Wederom zit ik een weer een keertje vast, ik ben met een stukje planning bezig in Excel 2007 en dat is af.
Niets bijzonders verder. Maar ik heb aardig wat Kolommen door middel van groeperen samengevoegd. Zodat ik ze uit en in kan klappen naar behoefte. Nu wil ik eigenlijk zoals ik het altijd doe, de kolommen die achter in het werkblad staan. En waarin niets staat verbergen. Ook dat is geen probleem. Echter als ik dat heb gedaan en ik klik op de een van de cijfers die bij de groepen horen, dan komen alle verborgen kolommen weer terug. En dat wil ik nu juist niet. Daarvoor zal best een trucje zijn. Maar kom er niet uit.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Dat klopt, en volgens mij kan dat ook niet. Je kan ze eventueel wel mergen, in de laagste groep stoppen, de formatting veranderen, de kolombreedte op 0.1 zetten en ze buiten de ScrollArea houden.

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten