Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik dus volgend schooljaar totaal ergens anders ga wonen, en dus moet stoppen met mijn huidige bijbaantje ben ik opzoek naar een ander bijbaantje. Ikzelf ben 17 jaar, wordt in November 18. Ik zoek dus een bijbaan voor vanaf september 2009. Het verhuizen heeft met mijn opleiding te maken, ik ga de MBO opleiding Mediatechnologie volgen in Eindhoven.

Wat ik zoek:
- Geen werk in een winkel (kassiere, vakkenvuller etc.)
- Redelijk betaald
- Flexibele tijden
- Het liefst door de week (bijv. afgewisseld met om de week in het weekend werken).
- Omgeving. Veldhoven. (liefst Veldhoven of Eindhoven.)

Ben ook van plan binnenkort als ik verhuist ben alvast wat te gaan kijken bij uitzendbureau's etc.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

HORECA :D Heeft niets met je opleidingskeuze te maken ofzo. Maar is zeer toegankelijk werk. Overal is wel horeca, met een beetje zoekwerk heb je een goed betaalde baan. Flexibele tijden ligt compleet aan de tent. Voor de rest zou ik het daar proberen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
Touchdomex schreef op maandag 20 juli 2009 @ 21:41:
HORECA :D Heeft niets met je opleidingskeuze te maken ofzo. Maar is zeer toegankelijk werk. Overal is wel horeca, met een beetje zoekwerk heb je een goed betaalde baan. Flexibele tijden ligt compleet aan de tent. Voor de rest zou ik het daar proberen.
Hmm bedankt ;). Ga is kijken. Voor de rest nog meer mensen met opties :)?

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ja, loop Stratums Eind eens af. Dikke kans dat je daar toch wel iets vinden kan. :P
En word je er bij de ene tent uitgeschopt ga je gewoon solliciteren bij de buren. :)

Verwijderd

Topicstarter
Drawer schreef op maandag 20 juli 2009 @ 22:38:
Ja, loop Stratums Eind eens af. Dikke kans dat je daar toch wel iets vinden kan. :P
En word je er bij de ene tent uitgeschopt ga je gewoon solliciteren bij de buren. :)
Haha ja is wel een idee! ;)
Alleen het probleem is, dan kan ik waarschijnlijk alleen in het weekend werken.
En dan verdien ik waarschijnlijk minder dan ik nodig heb per maand.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:05

SmartDoDo

Woeptiedoe

SlutOfSodom, zoals je het topic nu plaatst is je vraag niets anders dan spam en dat staan we niet toe :)

Ik kan je wel verwijzen naar de search die mogelijk interessante topics heeft.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.