Hallo beste forummers ik zit met een klein of mischien wel iets groter probleem ;-)
ik heb een sbs 2003 server sp2 geinstaleerd, maar kan via de iphone niet synchroniseren naar de server. (exchange)
ik heb als domein (en mischien was dit wel fout?) www.blabla.eu
daarvan heb ik ook een certificaat laten maken.
ik hoef nu doordat ik het certificaat heb ook niet te klikken op deze website is onveilig.
nu kan ik alles doen zoals outlook anywhere zonder problemen
moet daarvoor wel www.blabla.eu\exchange doen want als ik www.blabla.eu doe,
dan kom ik op de welkoms pagina van de server.
mailtjes verzenden en ontvangen via outlook anywhere werkt ook goed intern en extern.
alleen het probleem van contact maken met de server via de iphone en outlook lukt niet.
komt dit mischien doordat ik eigenlijk geen www.blabla.eu domein had moeten instellen maar daar in de plaats van mail.blabla.eu ??
en zo ja.. kan ik dit nog veranderen??
ik stop er voor het gemak ene screenshot bij van ipconfig

hoop dat jullie mij beter op weg kunnen helpen?
mvg marcel
ik heb een sbs 2003 server sp2 geinstaleerd, maar kan via de iphone niet synchroniseren naar de server. (exchange)
ik heb als domein (en mischien was dit wel fout?) www.blabla.eu
daarvan heb ik ook een certificaat laten maken.
ik hoef nu doordat ik het certificaat heb ook niet te klikken op deze website is onveilig.
nu kan ik alles doen zoals outlook anywhere zonder problemen
moet daarvoor wel www.blabla.eu\exchange doen want als ik www.blabla.eu doe,
dan kom ik op de welkoms pagina van de server.
mailtjes verzenden en ontvangen via outlook anywhere werkt ook goed intern en extern.
alleen het probleem van contact maken met de server via de iphone en outlook lukt niet.
komt dit mischien doordat ik eigenlijk geen www.blabla.eu domein had moeten instellen maar daar in de plaats van mail.blabla.eu ??
en zo ja.. kan ik dit nog veranderen??
ik stop er voor het gemak ene screenshot bij van ipconfig

hoop dat jullie mij beter op weg kunnen helpen?
mvg marcel