Toon posts:

Laptop kopen voor opleiding

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views

Verwijderd

Topicstarter
Laptop kopen voor opleiding

Ik hoop dat hier iemand is die mij kan helpen. Ik ga volgend jaar MBO doen en heb voor mijn opleiding dus een laptop nodig. Ben al wel aan het kijken enzo, maar nog niet echt gevonden wat ik precies wil. Dus nu ben ik opzoek naar tips. De opleiding die ik ga doen is Mediatechnologie, dit is vooral het programmeren van websites, in combinatie met photoshop etc.

Hier een aantal specificaties die ik er toch wel in wil hebben.

Merk: maakt niet zo heel veel uit, wel een goed merk het liefst geen Dell.
Formaat: 15,4,15,6 of 16 inch. Niet te groot/zwaar want moet hem natuurlijk elke dag meenemen.
Processor: Het liefst een pentium Dual Core/AMD
Harde schijf: Liefst meer dan 160 GB.
Geheugen: Liefst meer dan 2 GB.

Budget: max. € 500,-

Op de meeste nieuwe laptops zit natuurlijk Vista. En dan zou ik ook het liefste Premium hebben.

Veel eisen maar ik hoop dat hier iemand is met tips of die mij kan helpen .
Sites, winkels met aanbiedingen etc. zijn dus welkom.

Winkels in Eindhoven zouden ook nog fijn zijn.

Ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen helpen :).

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
komt niet echt over als veel zelf gezocht.
ik voorspel een slotje als de FP niet iets uit wordt gebreidt.

Nukezone FTW

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.