Laptop kopen voor opleiding
Ik hoop dat hier iemand is die mij kan helpen. Ik ga volgend jaar MBO doen en heb voor mijn opleiding dus een laptop nodig. Ben al wel aan het kijken enzo, maar nog niet echt gevonden wat ik precies wil. Dus nu ben ik opzoek naar tips. De opleiding die ik ga doen is Mediatechnologie, dit is vooral het programmeren van websites, in combinatie met photoshop etc.
Hier een aantal specificaties die ik er toch wel in wil hebben.
Merk: maakt niet zo heel veel uit, wel een goed merk het liefst geen Dell.
Formaat: 15,4,15,6 of 16 inch. Niet te groot/zwaar want moet hem natuurlijk elke dag meenemen.
Processor: Het liefst een pentium Dual Core/AMD
Harde schijf: Liefst meer dan 160 GB.
Geheugen: Liefst meer dan 2 GB.
Budget: max. € 500,-
Op de meeste nieuwe laptops zit natuurlijk Vista. En dan zou ik ook het liefste Premium hebben.
Veel eisen maar ik hoop dat hier iemand is met tips of die mij kan helpen .
Sites, winkels met aanbiedingen etc. zijn dus welkom.
Winkels in Eindhoven zouden ook nog fijn zijn.
Ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen helpen
.
Ik hoop dat hier iemand is die mij kan helpen. Ik ga volgend jaar MBO doen en heb voor mijn opleiding dus een laptop nodig. Ben al wel aan het kijken enzo, maar nog niet echt gevonden wat ik precies wil. Dus nu ben ik opzoek naar tips. De opleiding die ik ga doen is Mediatechnologie, dit is vooral het programmeren van websites, in combinatie met photoshop etc.
Hier een aantal specificaties die ik er toch wel in wil hebben.
Merk: maakt niet zo heel veel uit, wel een goed merk het liefst geen Dell.
Formaat: 15,4,15,6 of 16 inch. Niet te groot/zwaar want moet hem natuurlijk elke dag meenemen.
Processor: Het liefst een pentium Dual Core/AMD
Harde schijf: Liefst meer dan 160 GB.
Geheugen: Liefst meer dan 2 GB.
Budget: max. € 500,-
Op de meeste nieuwe laptops zit natuurlijk Vista. En dan zou ik ook het liefste Premium hebben.
Veel eisen maar ik hoop dat hier iemand is met tips of die mij kan helpen .
Sites, winkels met aanbiedingen etc. zijn dus welkom.
Winkels in Eindhoven zouden ook nog fijn zijn.
Ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen helpen