All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Jammer dat dit soort dingen op deze manier moeten aflopen. Maar het is niet anders

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Crosspost
Een dikke vette über-thanks voor alles wat je voor T.net betekend hebt. Het ga je goed als zwarte. En ik hoop je met regelmaat te blijven zien (on/offline).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Verwijderd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2009 17:00 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
good luck met je loopbaan verder... gelukkig blijf je vast nog wel hier plakken, dus wat dat betreft is het nog steeds

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Maar toch, bedankt. :W
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Roelant, heel erg bedankt voor alle moeite en inzet en ik hoop dat je snel weer aan de bak kan!
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Hebben we NitroX infinity toch voorAtleX schreef op maandag 20 juli 2009 @ 17:01:
Tegen wie moet ik nu aan gaan zeuren voor ABO zaken om vervolgens dikke discussies te ontketenen?

Echt niet eigenlijk.
Bedankt

Bedankt voor alles en speciaal je inzet in ABO!
Kater? Eerst water, de rest komt later
Thanks for alles !
Het ga je goed Roelant
Bedankt voor alles
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Succes met het vinden van een nieuwe baan.
Krijgen we nu wel de roelant action figure in het zwart?
Lekker zijn is een gave :)
Ik heb er zelf helaas niet veel meer over te zeggen dan ik al heb gedaan. Maar het is heel fijn om de hartverwarmende reacties overal te lezen.
Roelant, succes verder en welkom (terug) bij de zwarten
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik neem aan dat nr1 erkens was?

Zoals met Erkens al aangegeven was: Dan was het personeelsbestand ook niet zo groot geweest. Al is Roelant hier al sinds het begin en telt dus niet als nieuwe personeelsleden die T.net zonder de overname nooit had kunnen aannemen. Afscheid is altijd zuur, zeker op deze manier, maar bovenstaande maakt het in die zin nog zuurder...RedHat schreef op maandag 20 juli 2009 @ 18:10:
Maar goed, dit is een reorganisatie puur vanuit VNU. Wil dat zeggen dat als VNU t.net niet had overgenomen dat de banen gewoon nog hadden bestaan? Ik neem aan dat Femme en Daniël genoeg geld mee hebben gekregen wat ook "druk zet" op de toekomstverwachtingen (t.net moet zichzelf natuurlijk wel terugverdienen).
[ Voor 95% gewijzigd door GENETX op 20-07-2009 18:14 ]

Andere vraag: Was Tweakers ooit zo gegroeid zonder VNU?RedHat schreef op maandag 20 juli 2009 @ 18:10:
Maar goed, dit is een reorganisatie puur vanuit VNU. Wil dat zeggen dat als VNU t.net niet had overgenomen dat de banen gewoon nog hadden bestaan? Ik neem aan dat Femme en Daniël genoeg geld mee hebben gekregen wat ook "druk zet" op de toekomstverwachtingen (t.net moet zichzelf natuurlijk wel terugverdienen).
[ Voor 92% gewijzigd door TheZeroorez op 20-07-2009 18:13 ]
Bedankt Roelant voor alles wat je betekend hebt voor T.net, en het ABO beheer.
Hoelang is hij nu eigenlijk crew?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Edit: Ow, dat is crew onlyAW_Bos schreef op maandag 20 juli 2009 @ 18:13:
Hoelang is hij nu eigenlijk crew?
Maar goed, sinds 21-07-2001, 8 jaar in totaal dus
[ Voor 28% gewijzigd door GENETX op 20-07-2009 18:16 ]
Roelant, onwijs bedankt voor je ja-ren aan werk voor tnet, en voor je Azaron-stick in gevallen van Zeeuwse muggennood.
Mag ik een koortje?
"Roelant bedankt, Roelant bedankt, Roelant, Roelant, Roelant bedankt!"
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
Ik (persoonlijk) heb in mijn gebruik van Tweakers.net Tweakers.net weinig zien groeien na de overname van VNU (rare zinTheZeroorez schreef op maandag 20 juli 2009 @ 18:12:
Doei Roelant![]()
[...]
Andere vraag: Was Tweakers ooit zo gegroeid zonder VNU?
Maar ik vind het vanuit ondernemend oogpunt altijd raar geweest dat VNU Tweakers.net heeft overgenomen. Dat is een andere discussie maar ik vraag mij af of ze dat gedaan hebben om meer 'in de hand te hebben' of dat het echt een rendabele weloverwogen beslissing is geweest.
Als Daniël nou niet verhuist was had ik een straat verder opheldering kunnen vragen
[ Voor 5% gewijzigd door RedHat op 20-07-2009 18:35 ]
* Orion84 brult meefee-tje schreef op maandag 20 juli 2009 @ 18:17:
Ik vind het nog steeds ongelovelijk.
Roelant, onwijs bedankt voor je ja-ren aan werk voor tnet, en voor je Azaron-stick in gevallen van Zeeuwse muggennood.
Mag ik een koortje?
"Roelant bedankt, Roelant bedankt, Roelant, Roelant, Roelant bedankt!"
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Hierbij nogmaals veel sterkte en succes!
* Erkens zwaait naar Roelant
Ik weet uit ervaring hoe het is om weg te moeten bij Tweakers terwijl niemand je kan missen
Anyway, ik ben uiteindelijk goed terecht gekomen en ik neem aan dat dit bij jou ook geen probleem zou moeten zijn. Ik spreek je nog wel een keer neem ik aan, wel jammer overigens dat ik niet aanwezig was op je "laatste" dag. * Erkens kijkt eens boos naar Daniel
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ik hoef er niet veel meer over te zeggen denk ik behalve dat ik het nog steeds onbegrijpelijk en onwerkelijk vind. Gelukkig woon je vlak bij, dus we kunnen nog lekker bij elkaar op de koffie
Intentionally left blank
Zijn er nog 2 met een vast contract uitgeschopt dan?Boudewijn schreef op maandag 20 juli 2009 @ 18:06:
Wie is dan nummer 3?
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
endless schreef op maandag 20 juli 2009 @ 19:07:
Je bent me altijd positief opgevallen in de t.net crew.. Jammer dat we je daar moeten gaan missen!

En heel veel succes met het vinden van een nieuwe job en uitdaging
VNU heeft last van de recessie en moet reorganiseren. Ik weet dat er naast de tijdelijke contracten, waarvan al eerder bekend was dat we ze niet kunnen verlengen, vandaag twee mensen te horen krijgen dat hun vaste contract zal worden opengebroken. Pijnlijke beslissingen, één voor één, waar we als "Tweakers MT" best moeite mee hebben. Dit is een first.
Wat we nog niet weten, is dat mijn eigen contract het derde zal zijn.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Bron: VNU Bedankt VNUAls toonaangevend mediabedrijf, dat zich met leidende merken richt op de Nederlandse recruitment en IT-markt, lopen we voorop in de branche. Om dit te blijven doen, zoeken we nieuwe collega's. Ondernemende mensen die overlopen van ambitie. Mensen die écht iets toevoegen. Ben jij zo iemand? Maak je dan hier bekend.

ARME AOW’er
Dat dus
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Thanks voor alles....
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
http://hawvie.deviantart.com/
Thanks!

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Klote dat het zo moet...
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Trouwe abo-mob
Succes met je verdere carrière!

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Bedankt voor alles wat je voor de heel T.net hebt gedaan.
Altijd streng, doch zeer rechtvaardig.
Het gaat u goed.
Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
Dit soort dingen gebeuren helaas vaak in grote commerciele bedrijven. Grote kans dat de genoemde vacatures helemaal niet bestaan / alleen bestaan om een bepaald image naar buiten hoog te houden wat natuurlijk geen troost is voor de mensen die weg gestuurd worden ondanks dat er schijnbaar vacatures open staan.
[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 21-07-2009 00:30 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Bedankt voor je vele en goed inzet, vooral met het migreren van de abo's en de Tweakers Shop. Hopelijk mogen je weer terug zien in de toekomst!
Succes! :W
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Verwijderd
In MED las ik dat we je aanwezigheid op IRC niet hoeven te missen, dat is dan nog een kleine opsteker, dan hoeven we daar de kick(ban)s en abuse niet te missen.Eerst Erkens en nu jij.Ik had geen idee dat het zo slecht ging. Erg jammer om (weer) iemand met zo'n goede bijdrage te moeten missen.
Ik wens je veel succes bij het vinden van ander werk, er is vast meer werk wat in je straatje past. Het zal nooit hetzelfde zijn als werken bij T.net, maar anders is niet persé beter of slechter.
Ik hoop je nog eens te spreken!
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Succes met het zoeken naar een nieuwe uitdaging
:W
Wil dit trouwens zeggen dat Daniel eigenlijk te weinig te doen had?
Verwijderd
http://www.emerce.nl/nieu...source=rss&utm_medium=rssSlechts één mediakanaal toont dit jaar zwarte cijfers: internet. Online reclame zal dit jaar wereldwijd met 10,1 procent groeien, klinkt de voorspelling.
De reclame-accountmanagers voor VNU/Tweakers moeten gewoon beter hun best doen, liggen genoeg kansen: online advertentiemarkt groeit alleen maar.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2009 13:22 ]
Heel erg bedankt voor al je werk!
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Volgens mij is dat niet waar, maar goed.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 13:16:
De reclame-accountmanagers voor VNU/Tweakers moeten gewoon beter hun best doen, liggen genoeg kansen: online advertentiemarkt groeit alleen maar.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Roelant, bedankt en heel veel succes met de nieuwe uitdaging.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."