remote al runnende applicaties overnemen

Pagina: 1
Acties:

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
ik ben op zoek om een applicatie die al runt op een doos (thuis) om die over te nemen vanaf een andere bak. liefst dat ie ook integreerd natuurlijk, zoals icoon in de tray.

We hebben natuurlijk xforwarding, maar dan start je het programma opnieuw, en gewoon remote desktop (volledige desktop).
In feite zoek ik dus wat virtualbox ook doet in seamless mode. Een window uit een OS halen en forwarden.

• autostatic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-03-2025
Die thuis PC, is dat een Linux machine? En de client PC, wat voor OS gebruik je daarop?

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
AutoStatic schreef op maandag 20 juli 2009 @ 16:58:
Die thuis PC, is dat een Linux machine? En de client PC, wat voor OS gebruik je daarop?
Het liefst aan beide kanten mulitplatform. Maar in eerste instantie zat ik te denken om bij kopete te laten draaien op mijn server thuis (dus linux) en deze met een linux en/of windows systeem over te nemen, zodat ook de logging op de server zelf plaatvind.

Tuurlijk je kan kopete eerst sluiten, xforwarden. Maar soms gaat het ook erom óf het mogelijk is ;)

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01 19:33

leuk_he

1. Controleer de kabel!

VNC? of enkel een applicatie overnemen? als je die applicatie op zijn eigne virutle desktop zet?

iets als shared app vnc ?(zelf nog niet geprobeerd)

[ Voor 28% gewijzigd door leuk_he op 20-07-2009 17:17 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• smokalot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 22:00

smokalot

titel onder

Volgens mij kan dat niet, je moet dan namelijk de X11 connectie verbreken.

Met NX kun je wel een sessie starten, stoppen en resumen, platformonafhankelijk, maar ook daarmee kun je geen al draaiend X11 programma overnemen.

Ikzelf heb overigens een MSN transport aan mijn jabber (google talk) gehangen, google logt nu netjes al mijn MSN conversaties.

It sounds like it could be either bad hardware or software

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:25

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Met VNC kun je een al draaiende desktop overnemen.
Met Xpra kun je een applicatie tussen computers laten wisselen, ala screen. Xpra is nogal nieuw, geen idee of het al werkt.
Een losse, al draaiende applicatie overnemen is voor zover ik weet niet mogeljk.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• daft_dutch
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2025

daft_dutch

>.< >.< >.< >.<

... out dated info :/

[ Voor 94% gewijzigd door daft_dutch op 20-07-2009 23:54 ]

>.< >.< >.< >.<

Pagina: 1