wireless gaming receiver + xbox 360 drum set

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-05 15:52
iemand ervaring of deze combinatie werkt? Ik wil graag guitar hero op de pc draaien aangezien ik geen xbox 360 heb. De spellen van de pc heb ik. Helaas is voor de pc versie geen totaalpakket te koop, vandaar deze oplossing.

Nou weet ik dat de set van de PS3 wel werkt op de pc maar ik kan het xbox spel (world tour) aan iemand anders kwijt. Hij heeft ook een xbox gitaar en als hij zijne dus meeneemt kan je met z'n tweeen spelen.

Het mooiste zou zijn het als ook nog onder linux/wine te draaien is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07-2024
ik wil dus ook een drumkit voor gh world tour op mijn pc aansluiten
nou lees ik dat de ps3 drumkit zou moeten werken.
ik heb het spel met guitaar als kit gekocht ,daar zit zo een usb onvanger bij.
mijn vraag is ,kan ik dan een drumkit ps3 kopen en heb ik dan een ontvanger nodig ,of kan hij ook op de giutaar onvanger erbij :?

ik zeg maar zo "zeg maar niks"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-06 20:53
Ik ben er vrij zeker van dat het 1 dongle per instrument is. Tenminste: je kan ze niet tegelijkertijd gebruiken, wel om de beurten natuurlijk.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
budi schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 22:45:
Ik ben er vrij zeker van dat het 1 dongle per instrument is. Tenminste: je kan ze niet tegelijkertijd gebruiken, wel om de beurten natuurlijk.
bedank voor je snelle reactie ;)
maar doet die ps3 drumkit het dan op deze dongel?
anders een ps3 dongel erbij kopen?dan kan je ook meteen met zn 2en ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Graag gedaan :)

Naar mijn weten werken die PS3 Guitar Hero dongles gewoon met alle PS3 Guitar Hero instrumenten, ze zijn wat dat betreft uitwisselbaar.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
tnx _/-\o_
dan ga ik zon drumkit aanschaffen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
budi schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 17:38:
Graag gedaan :)

Naar mijn weten werken die PS3 Guitar Hero dongles gewoon met alle PS3 Guitar Hero instrumenten, ze zijn wat dat betreft uitwisselbaar.
Ik weet niet precies hoe het zit met de Guitar Hero instrumenten, maar ik heb wel een Rock Band 2 instrumenten set voor de Playstation 3. Daar heeft de drumkit een andere dongle dan de gitaar, de drum krijgt dus geen verbinding als alleen de gitaar dongle in de Playstation zit. Ik kan me voorstellen dat dit ook zo is bij Guitar Hero, maar dat weet ik niet zeker.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Als ik deze vraag zo lees, zijn er inderdaad wel aparte dongles voor gitaar en drums:

http://uk.answers.yahoo.c...qid=20091212055704AA7L2xK

Vreemd, toen ik een jaar terug met World Tour dat aan het uitzoeken was, meende ik begrepen te hebben dat dat niet zo was. Sorry voor de verwarring.

Uiteindelijk ben ik toen maar overgestapt op de xbox360 voor wat betreft Guitar Hero, al dat gehannes met die dongles en mogelijke input lag had ik niet zo'n zin in. Ik wilde zeker weten dat het aan mij lag als ik er niets van bakte :)

[ Voor 27% gewijzigd door budi op 08-01-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
dus er moet zowiezo een dongle bij?
zit dat niet al bij de drumkit?wat kost een dongle eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-05 11:39
Ik kan je zeker weten vertellen dat het werkt!
Want ik doe het zelf! O+

Ik gebruik namelijk een Xbox360 drumkit EN een Xbox360 gitaar op de pc!
En werkt gewoon perfect hoor. Beiden apparaten werken op een dongle gewoon, zelfs tegelijk!
Dus als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel.

Ik heb zelfs nog een Xbox360 controller, en die het ook op dezelfde dongle.
Heb ooit een keer met 3 Xbox controllers, op de pc, Super Smash Bros. gespeeld _/-\o_

[ Voor 1% gewijzigd door PieterAelse op 09-01-2010 15:29 . Reden: dubbele woorden ]

Pagina: 1