[.htaccess] een map overbruggen?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen,

Ik heb een hosting account waar de subdirectories mappen zijn in mijn public_html. Bv: de locatie van www.subdirectory.example.com is public_html/subdirectory. Nu in mijn public_html map komen dan alle productiewebsites van al mijn klanten. (www.klant1.example.be, www.klant2.example.be). Maar naast al die subdirectory mappen komen ook de mappen van mijn eigen website, dus ik vrees dat dat een beetje een boeltje kan worden met subdirecory mappen en mappen van mijn website naast elkaar. Nu heb ik vernomen dat een goede oplossing zou zijn om voor mijn eigen website ook een aparte map te maken, maar dan die map te overbruggen met .htaccess. De website komt dan in de volgende map: www.example.com/example , maar de website zal dan te zien zijn in www.example.com alsof de files niet in de /example map staan. Is dit mogelijk en is dit de beste manier? Ik heb proberen te googlen, maar ik weet niet goed naar welke keywoorden ik moet zoeken, dus ik heb daar geen oplossing gevonden.

Ik hoop dat de vraag duidelijk was. Indien niet, stel gerust nog vragen.

Cheers,
Danny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 08:51

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ten eerste is het niet overbruggen, maar is de term die je zoekt eerder rewriting. Dit gaat je probleem echter niet oplossen. Wat je beter kunt doen is contact opnemen met je hosting provider en daar vragen of ze dit zo in kunnen stellen.

Echter, je probleem heeft weinig met programmeren te maken maar meer met het inrichten van je webserver (door jouw danwel door je hoster). Je topic hoort daarom ook niet in Programming thuis.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.