ik ben sinds kort overgestapt van internet provider,
ik heb nu de provider online.nl (orange)
maar sinds ik deze internet heb,
krijg ik met geen mogelijkheid mijn ps3
en wii op het internet,
ik krijg steeds een foutmelding met daarin als fout aangegeven ''DNS fout''
ik maak ook gebruik van een draadloze router,
ik heb geprobeert op alle mogelijke manieren om het aan te sluiten
*draadloos via de router
*bedraad via de router
*bedraad direct vanaf the modem
*alles geprobeert te resetten (wel 20x)
en uiteindelijk na lang geprobeert te hebben, dacht ik eindeljk het ligt waarschijnlijk niet aan mij maar aan mn internet
ik heb online.nl een bericht gestuurd,
en dit kreeg ik terug:
''Geachte heer, mevrouw Witteveen,
U geeft aan problemen te hebben met de aansluiting van uw PS3 en uw Wii. Helaas ondersteunt Online deze apparaten en hun aansluitingen niet. Wij raden u daarom aan de site www.tweakers.net te bezoeken aangezien zij een grote hoeveelheid informatie omtrend deze apparaten en hun aansluitingen hebben.
Daarnaast is het ook mogelijk informatie op de halen over het modem en de instellingen''
dus bedoelen ze nu met andere woorden je krijg de ps3 en wii nooit online
ik hoop dat jullie me kunnen helpen ik wil mn wii and ps3 echt zsm weer online hebben
alvast bedankt
PS: mijn router is een Linksys WRT54G, en mijn modem is een Speedtouch (het nr weet ik zo ff niet maar als het moet kan ik die opzoeken ik geloof dat het een 710 was ofzo)
ik heb nu de provider online.nl (orange)
maar sinds ik deze internet heb,
krijg ik met geen mogelijkheid mijn ps3
en wii op het internet,
ik krijg steeds een foutmelding met daarin als fout aangegeven ''DNS fout''
ik maak ook gebruik van een draadloze router,
ik heb geprobeert op alle mogelijke manieren om het aan te sluiten
*draadloos via de router
*bedraad via de router
*bedraad direct vanaf the modem
*alles geprobeert te resetten (wel 20x)
en uiteindelijk na lang geprobeert te hebben, dacht ik eindeljk het ligt waarschijnlijk niet aan mij maar aan mn internet
ik heb online.nl een bericht gestuurd,
en dit kreeg ik terug:
''Geachte heer, mevrouw Witteveen,
U geeft aan problemen te hebben met de aansluiting van uw PS3 en uw Wii. Helaas ondersteunt Online deze apparaten en hun aansluitingen niet. Wij raden u daarom aan de site www.tweakers.net te bezoeken aangezien zij een grote hoeveelheid informatie omtrend deze apparaten en hun aansluitingen hebben.
Daarnaast is het ook mogelijk informatie op de halen over het modem en de instellingen''
dus bedoelen ze nu met andere woorden je krijg de ps3 en wii nooit online
ik hoop dat jullie me kunnen helpen ik wil mn wii and ps3 echt zsm weer online hebben
alvast bedankt
PS: mijn router is een Linksys WRT54G, en mijn modem is een Speedtouch (het nr weet ik zo ff niet maar als het moet kan ik die opzoeken ik geloof dat het een 710 was ofzo)