Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

DNS problemen PS3 en Wii

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben sinds kort overgestapt van internet provider,
ik heb nu de provider online.nl (orange)

maar sinds ik deze internet heb,
krijg ik met geen mogelijkheid mijn ps3
en wii op het internet,
ik krijg steeds een foutmelding met daarin als fout aangegeven ''DNS fout''

ik maak ook gebruik van een draadloze router,
ik heb geprobeert op alle mogelijke manieren om het aan te sluiten
*draadloos via de router
*bedraad via de router
*bedraad direct vanaf the modem
*alles geprobeert te resetten (wel 20x)

en uiteindelijk na lang geprobeert te hebben, dacht ik eindeljk het ligt waarschijnlijk niet aan mij maar aan mn internet :X

ik heb online.nl een bericht gestuurd,
en dit kreeg ik terug:

''Geachte heer, mevrouw Witteveen,
U geeft aan problemen te hebben met de aansluiting van uw PS3 en uw Wii. Helaas ondersteunt Online deze apparaten en hun aansluitingen niet. Wij raden u daarom aan de site www.tweakers.net te bezoeken aangezien zij een grote hoeveelheid informatie omtrend deze apparaten en hun aansluitingen hebben.
Daarnaast is het ook mogelijk informatie op de halen over het modem en de instellingen''

dus bedoelen ze nu met andere woorden je krijg de ps3 en wii nooit online :X

ik hoop dat jullie me kunnen helpen ik wil mn wii and ps3 echt zsm weer online hebben

alvast bedankt

PS: mijn router is een Linksys WRT54G, en mijn modem is een Speedtouch (het nr weet ik zo ff niet maar als het moet kan ik die opzoeken ik geloof dat het een 710 was ofzo)

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
lol @
Wij raden u daarom aan de site www.tweakers.net te bezoeken aangezien zij een grote hoeveelheid informatie omtrend deze apparaten en hun aansluitingen hebben.
besteden zij hun CS uit aan tweakers :+

Anyway,

Stap 1: Ververs de instelling in je PS3 en Wii door deze opnieuw te laten scannen naar de verbinding.

Als dat niet werkt probeer stap 2.

Stap 2: doorloop de stappen op deze link eens: https://www.opendns.com/start/device/linksys en scan opnieuw met je PS3 en Wii.

Edit: Hmm Ik lees net nog dit, *bedraad direct vanaf the modem*, probeer stap 2 en connect dan via je router niet direct.

[ Voor 31% gewijzigd door Lukin op 20-07-2009 16:01 ]

Verwijderd

Lukin schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:56:
lol @

[...]

Anyway,

Stap 1: Ververs de instelling in je PS3 en Wii door deze opnieuw te laten scannen naar de verbinding.

Stap 2: doorloop de stappen op deze link eens: https://www.opendns.com/start/device/linksys
Respect:) Waarschijnlijk verhelpt dit je probleem!

Verwijderd

Ik werd laatst door de T-Mobile klantenservice doorgestuurd naar iphoneclub.nl :D.

Op je PC heb je geen last van problemen? En wat is er verandert sinds je internet van online hebt? Je modem, je router of allebei?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:59:
Ik werd laatst door de T-Mobile klantenservice doorgestuurd naar iphoneclub.nl :D.

Op je PC heb je geen last van problemen? En wat is er verandert sinds je internet van online hebt? Je modem, je router of allebei?
mijn modem is veranderd, mijn router niet,
ik heb wel alles opnieuw gereset,
Lukin schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:56:
lol @

[...]

Anyway,

Stap 2: doorloop de stappen op deze link eens: https://www.opendns.com/start/device/linksys en scan opnieuw met je PS3 en Wii.

Edit: Hmm Ik lees net nog dit, *bedraad direct vanaf the modem*, probeer stap 2 en connect dan via je router niet direct.
alles gereset heb ik al ik zal stap 2eens proberen, ik laat weten zsm of het geholpen heeft ja of nee

Verwijderd

Topicstarter
''Stap 2: doorloop de stappen op deze link eens: https://www.opendns.com/start/device/linksys en scan opnieuw met je PS3 en Wii.

Edit: Hmm Ik lees net nog dit, *bedraad direct vanaf the modem*, probeer stap 2 en connect dan via je router niet direct.''

dat heb ik gedaan en
zoals het er nu naar uitziet heeft het geholpen
mn ps3 is aan het updaten, ik ga hierna mijn wii proberen!

echt heel erg bedankt, van jullie iig een bruikbaar antwoord, echt heeeeeeeeeel erg bedankt
nu maar hopen dat mijn wii ook werkt :D

edit: mijn wii werkt ook draadloos, echt reuze bedankt :D :D :D :D _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2009 17:13 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Titel- en locatieonderhoud.
Pagina: 1